Kirjoittaja Aihe: Team Associated B4.1  (Luettu 92042 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PSo

  • Vanhempi jäsen
  • Viestejä: 153
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #40 : 11.05.2012, 22:45:19 »
Nyt on auto käyty läpi, ei muuta ongelmaa kun paljon savea ja nuo pinnit vaihdoin taakse.
Säädin myös viritetty uusiksi, simppelihän tuo oli laittaa, varsinkin kun tulostin ohjeet valmiiksi.
Huomenna pitäis yrittää päästä radalle kunhan vaan sais kuivaksi taas...
Autoton mutta ilmojen halki pääsee...

Poissa JoS

  • RaumRC ry
  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 267
  • Ei riemulla rajaa, kun assolla ajaa
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #41 : 12.05.2012, 20:29:39 »
Tommin voittoisa setuppi vaasasta:
http://www.rcm.fi/tiedostoja/B4.1_Torikka_Vaasa.pdf
Asso B4.2 FT, Asso B44 FT, Asso SC10 FT, Asso TC6.1 WC, Asso 12R5.1, Tamiya Mini M03/M05, Axial Jeep

Poissa ihis81

  • Vanhempi jäsen
  • Viestejä: 201
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #42 : 15.05.2012, 00:27:33 »
Alkaa olla oma Asso viittä vaille valmis.
Jotain pientä vielä pitää näprätä, kuten takaiskarin korjaus kun huomasin että yläpään tiiviste vuotaa.
Ja noparin konkka otti ja katosi, joten joutuu odottelemaan että posti tuo uuden.
Sähköinä Tekin Rs ja LRP X12 stock 10.5T.
Servona tuo Savöx SH-1290, joka ei taida kyllä kestää.
Vielä maalia koriin niin pääsee testiajolle ehkä jo vkl...

Olisiko jollain pakin pohjalla vahvempaa servoa? ::)
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

Poissa ihis81

  • Vanhempi jäsen
  • Viestejä: 201
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #43 : 15.05.2012, 21:34:56 »
Tommone siitä nyt tuli.

Aina noi teippailut lähtee lapasesta ;D :o

-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

Poissa JoS

  • RaumRC ry
  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 267
  • Ei riemulla rajaa, kun assolla ajaa
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #44 : 16.05.2012, 22:36:24 »
Mitä taka jouset olisi "parhaat" meidän savi baanalla?? Kaikilla asso kuskeilla  oli tänään eri taka jouset :o :o
Asso B4.2 FT, Asso B44 FT, Asso SC10 FT, Asso TC6.1 WC, Asso 12R5.1, Tamiya Mini M03/M05, Axial Jeep

Poissa PSo

  • Vanhempi jäsen
  • Viestejä: 153
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #45 : 17.05.2012, 00:11:19 »
Ei teippejä liikaa ole, mulla oli mielestäni ihan riittävästi. Silti asiantuntijoiden avustuksella otettiin ainakin kymppi läpistä pois, ja vain sinisillä LRP tarroilla  8)
Vaikea sanoa mikä teillä toimii, mutta kaipa 99.9% ajaa asson vihreällä. Rami tekee tuon poikkeuksen...
Autoton mutta ilmojen halki pääsee...

Poissa JoS

  • RaumRC ry
  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 267
  • Ei riemulla rajaa, kun assolla ajaa
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #46 : 17.05.2012, 10:25:19 »
Mistä ihis hommasit nuo luoti tarrat ??  ;D
Asso B4.2 FT, Asso B44 FT, Asso SC10 FT, Asso TC6.1 WC, Asso 12R5.1, Tamiya Mini M03/M05, Axial Jeep

Poissa ihis81

  • Vanhempi jäsen
  • Viestejä: 201
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #47 : 17.05.2012, 10:45:50 »
Joku axialin vanha tarra-arkki mistä noi leikkelin.
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

Poissa JoS

  • RaumRC ry
  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 267
  • Ei riemulla rajaa, kun assolla ajaa
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #48 : 29.05.2012, 15:31:24 »
Vaikuttaako korin muoto auton ajettavuuteen crossarissa?? Ja onko muuta tapaa mitata auton ajokorkeus, kuin maavara tulkilla??
Asso B4.2 FT, Asso B44 FT, Asso SC10 FT, Asso TC6.1 WC, Asso 12R5.1, Tamiya Mini M03/M05, Axial Jeep

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #49 : 29.05.2012, 16:08:17 »
Tälleen "hakosalta järjeltä" nuo uuden muodin mukaiset bulldog-, punisher- ja finnisher-etuhyttikopat olisivat hiukan terävämpiä kääntymään, kun tuulilasi, johon kohdistuva ilmavirta painaa autoa alas (=pitoa lisää) on edempänä kuin "oikeissa" buggykoreissa.

Eipä tuota maavaraa liian helppoa ole muutoin mitata kuin tukilla, itse olen tosin selvinnyt kahdella 10mm alumiinipalikalla + touringin maavaratulkilla.


Jyrki Lehto
ATAK/UA
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa -Tommi-

  • RaumRC ry.
  • Vanhempi jäsen
  • Viestejä: 172
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #50 : 30.05.2012, 08:46:53 »
Vaikuttaako korin muoto auton ajettavuuteen crossarissa?? Ja onko muuta tapaa mitata auton ajokorkeus, kuin maavara tulkilla??

Ennenvanhaan ennen aikaa jolloin maavaratulkki keksittiin, maavara tupattiin tarkistaa tyyliin "onko vetarit vai tukivarret suorassa tai jotain siltä väliltä". Noin sen saa suunnilleen oikealle hehtaarille, mutta helposti siihen tulee muutaman millin heitto.

Se että miten muutama milli vaikuttaa ajoon... niin, ei sitä tulkkia käytettäisi jos pari millia sinne tai tänne ei vaikuttaisi mitään.

Poissa JoS

  • RaumRC ry
  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 267
  • Ei riemulla rajaa, kun assolla ajaa
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #51 : 02.06.2012, 14:25:48 »
Eikös tämä kori mene Team Associated B4 autoon myöskin??
http://www.rcm.fi/korit-ja-tarvikkeet/korit/ftw00002-night-fox-body-2-wings-for-b4-1.html
Asso B4.2 FT, Asso B44 FT, Asso SC10 FT, Asso TC6.1 WC, Asso 12R5.1, Tamiya Mini M03/M05, Axial Jeep

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #52 : 02.06.2012, 14:40:19 »
Kyllä, Night Fox sopii sekä lyhyen että +8mm pohjalevyn kanssa. On se vaan kaunis kori!

Poissa JoS

  • RaumRC ry
  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 267
  • Ei riemulla rajaa, kun assolla ajaa
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #53 : 02.06.2012, 15:10:29 »
Toivottavasti se kauneus auttais ajoakin, kun tulee kaks siipeäkin  ::). Olisko joku halukas koria maalaamaan ?? Omat töherrykset ei oikein onnistu koskaan. :-[ :-[
Asso B4.2 FT, Asso B44 FT, Asso SC10 FT, Asso TC6.1 WC, Asso 12R5.1, Tamiya Mini M03/M05, Axial Jeep

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #54 : 02.06.2012, 19:02:41 »
Ne siivet on kyllä mun mielestä aika kelvottomia, JC high clearance on selvästi parempi. Mutta kun samaan hintaan tulevat niin kannattaa niitä kokeilla.

Poissa PSo

  • Vanhempi jäsen
  • Viestejä: 153
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #55 : 02.06.2012, 23:48:46 »
En tiedä teidän rataa tarkemmin mutta ainakin meillä tuulee yleensä sen verran että saa leikata siiven melkein täysin auki. Tämä taas tarkoittaa että melkein sama mikä siellä ottaa iskuja vastaan kun ympäri mennään.
Ehkä Tommi ja Rami on sillä tasolla että huomaa eroa siivissä, mutta ainakin itsellä ei juuri merkillä väliä. Ainut mikä sen eron tekee, on kuinka alas sen leikkaa auki ja toiset kestää hieman kauemmin. Itsellä ainakin JC: siivet kestänyt parhaiten.
Autoton mutta ilmojen halki pääsee...

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #56 : 03.06.2012, 01:13:42 »
Kyllä noissa siivissä on eroja vaikken sitä ennen kokeilemista uskonutkaan. Täydellä takareunalla varustettu yöketun siipi antaa paljon huonomman pidon kuin JC:n siipi toiseksi alimpaan viivaan leikattuna. En sitten tiedä miten paljon vaikutusta on siiven leveydellä ja painolla mutta ajossa ero oli selkeä. Siiven kulmahan on taaksepäin nouseva joka tapauksessa ja JC:llä leveyttä viitisen senttiä enemmän, materiaalikin on selkeästi paksumpaa.

Sarjan mukana tulleen Pro Linen ja tuon JC:n siivenvälillä en eroa huomannut ajossa meidän radalla, JC on käytössä lähinnä sen takia ettei se osu takarenkaisiin joustoliikkeissä.

Poissa PSo

  • Vanhempi jäsen
  • Viestejä: 153
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #57 : 01.02.2013, 16:45:06 »
Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 120 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.


Mitä ihmettä?!? On tämä kans seura kun tälläinen topikki on noin kauan "rauhassa" =(
Mutta minäpä jatkan, tuon varoituksenkin uhalla =)

Eli renkaista olis kysymys, lähinnä HoleShoteista.
Onkohan noista kovuuksista tietoja, niitä kun on mun mielestä M2, M3 ja M4, nämä kovimmasta pehmeään.
Kun pitäis alkaa noita hamstraamaan kesäksi, kun maastosarja mennään tuupin osalta tuolla renkaalla.
Että onko tuo pehmein automaattisesti paras vaihtoehto?
Ehkä Tommilla voisi olla kokemusta näistä?
Epäilen että moni muu saattaa ajatella että mikä ihmeen HoleShot, Sweeppihän se rengas on, ja viime vuonna Sorex  8)
Joten nyt sitten, kun alkaa kesäkin lähestyä niin vois alkaa muistelemaan että mitäs se M2-10 ja M4-10 taas olikaan ;)
Autoton mutta ilmojen halki pääsee...

Poissa -Tommi-

  • RaumRC ry.
  • Vanhempi jäsen
  • Viestejä: 172
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #58 : 04.02.2013, 08:50:41 »
Mä en oo ite asias koskaan ajanu M4 holarilla joten vertailupohjaa ei ole. Jussi tietänee asiasta enemmän? Se ainakin ajoi viime vuonna holeshoteilla joissain kisoissa.

Poissa PSo

  • Vanhempi jäsen
  • Viestejä: 153
Vs: Team Associated B4.1
« Vastaus #59 : 04.02.2013, 18:03:24 »
Joo pitää kysyä vielä Jussilta... Vaikka taitaa se olla sama millä sitä ajaa, ei se siitä paljoa muutu. Oli sitten M3 tai M4...
Kivaa ja halpaa tämä kyllä on, tein just ostoslistaa mitä vielä tarvii ennen kesää niin 690€, eikä siihen edes kuulu B4.2...
No katotaan...
Autoton mutta ilmojen halki pääsee...