Keskustelu > Yleinen keskustelu

Lehtijuttu RC harrastuksesta

(1/3) > >>

jj.luoma:
Eli nyt olis semmoinen tilaisuus et soittelin tuonne Länsi-Suomeen ja lupasivat tehdä lehtijutun näistä autoista ja lennokeista. Ajatus oli et vois vähän esim. buffata tuota syksyllä alkavaa lennokinrakennuskurssia kansalaisopistossa. Sit vähän kerrottais yleensä vähän tästä harrastuksesta, saataisiin näin ehkä vähän näkyvyyttä ja lisää harrastajia.
Meillä on Ramin kanssa vähän koneita mitä voidaan tuoda kuvattavaksi ja lennättää vähän näytiksi jotain. Mut sit automiehiltä pitäis joku löytyy kertomaan mukavia toimittajalle, ja ehkä vähän jutella siitä ratahankkeesta. Tietenkin jotain autoja vois olla kuvattavana ja  pörrätä näytiksi. Ajankohta tolle jutulle nyt ei ole vielä selvä, kun toimittaja ehdotti keskiviikkoa, mut ei se nyt käy niin nopeesti. Mä lupasin soitella sille sit vähän et mikä sopisi, mut ajattelin et jos tässä loppuviikosta, tai ens viikon alussa ehkä olis parempi. Paikka varmaan on joku noista isommista kentistä et saadaan koneet ilmaan jotenkin.

-JJ

nph:
Loistava mahdollisuus saada vähän julkisuutta ja mahdollisesti "uinuvien" harrastajien kiinnostus heräämään.

Jos saan viimeisteltyä P-40:n valmiiksi ennen lehtijuttua niin se olis ainakin esittelykelpoinen näistä mun kamoista. Vielä en tiedä pääsenkö itse paikalle kun on aika pitkälti kalenteri täynnä ensiviikon puoliväliin asti.
Markus kun on hoitanut sitä automiesten ratahanketta niin osaisi varmaan parhaiten kertoa hankkeesta ja kyllähän Markuksella nyt yleensä on muutama autokin joita kelpaa näyttää ;)

jj.luoma:
Juu se P-40 olis komee. Niin ei noita vehkeitä tosiaan mitään järkyttävästi tarvi olla näytillä, kun kyllä se asia selväksi tulee ja kiinnostuneet varmaan on yhteyksissä. Lennokeita ajateltiin ehkä joku 4 tai 5 kpl näytille ja Janin kopteri pitää käydä kans lainaamassa kuvaan. Sit tosiaan jotain autoja, vois sillai eri kokoisia.
Juu kun mulle sopii varmaan vähän huonosti tuo ensi viikon loppupuoli, mut täytyy nyt soitella sille toimittajalla, ja kattoo miten sillekkin sopii. Kait se täytyy vaan joku päivä yrittää sopia, eikös sinne sit jotain kavereita löydy jos on yleensä yhtään kiinnostusta viedä tätä harrastusta eteenpäin. Kun se saattaa olla tosi vaikeeta löytää semmosta kesäpäivää et sopis kaikille.  Ja mä luulen kuitenkin et toi juttu tekis kyllä tosi hyvää tälle harrastukselle.

nph:
Kunhan nyt innostuin asiasta.

Jani Kallio:
Pitää varmaan antaa kopterin olla rauhassa ennen juttua, muuten ei siinä välttämättä ole paljon kateltavaa  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta