Keskustelu > Yleinen keskustelu

Lehtijuttu RC harrastuksesta

<< < (2/3) > >>

jj.luoma:
Eli nyt olis alustava aika sille lehtijutulle 28.7 klo 15.30. Toimittajalla oli kans rajallinen määrä miten sille sopi. Toivottavasti sinne nyt saadaan sit joku autokin ja joku autoilijoista jutteleen. Jos ei toi mitenkään sovi niin voi sen perua, mut en lähtis sitä ihan herkästi siirteleen, kun alkaa tuolla kyseisellä toimittajalla ilmeisesti lomakin.

MVu:

--- Lainaus käyttäjältä: jj.luoma - 21.07.2010, 13:56:21 ---Eli nyt olis alustava aika sille lehtijutulle 28.7 klo 15.30. Toimittajalla oli kans rajallinen määrä miten sille sopi. Toivottavasti sinne nyt saadaan sit joku autokin ja joku autoilijoista jutteleen. Jos ei toi mitenkään sovi niin voi sen perua, mut en lähtis sitä ihan herkästi siirteleen, kun alkaa tuolla kyseisellä toimittajalla ilmeisesti lomakin.

--- Lainaus päättyy ---

Mikäs se paikka sitte olis? Ja kyllä automiehiä saapi tulla muitakin paikalle jos mua vaikka alkaa jännittämään tai jotain...

ihis81:
Olisin itse tullut silloin, ja varmaan myös Ismo, mutta juuri silloin meillä on kalakisat, joten tuskin päästään tulemaan.

jj.luoma:
Niin eli paikka kyseiselle jutulle olis tuo Otalahden urheilukeskus. Toimittaja vähän meinas ettei sinne hirveesti väkeä tarvi tulla. Mut jos olis pari auto ja pari lennumiestä niin varmaan ihan ok. Se itse asiassa puhui musta ja jostain toisesta, mut ihan käytännön takia se ei riitä. Ei saada vehkeitäkään tulemaan paikalle, saati sit jos pitäis jotain autoa tai konetta vähän liikuttaa. Eikä ite muista kaikkia sanomisia, kun on sama pää kesät talvet.
Tehkää nyt joku sotasuunnitelma valmiiksi, eiks teillä ajot ole tänään. Mä ajattelin Ramin kanssa vähän kattoo paperille, et mitä asiaa sille toimittajalle puhuu lennokeista, tulee sit kaikki mainittua mitä on syrämmellä. Tai jos siitä tulis semmonen lappu minkä vois antaa toimittajalle, mikä auttais sit kirjoittamisesssa.
Ja sit kenen yhteystiedot annetaan et saa olla kiinnostuneet yhteyksissä. Kaikkee pitää tossa vielä miettiä. Toki toimittajalla voi sit olla ihan eri näkemys tosta artikkelista.

MVu:
Saakos udella kuka on tuo toimittaja?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta