Keskustelu > Yleinen keskustelu

Wanha rata

<< < (3/18) > >>

rMa:
Rata on kulunut monesta kohtaa aika lailla kun sadekuurot on hakanneet hiekkaa savesta irti. Pienen pintaremontin tarvetta olis kaikissa hyppyreissä.

Tuplatuplan hyppyrit pitäisi tukea sivuilta molemmin puolin ja köysi juoksuttaa hyppyrien yli. Onko kellään mitään sopivaa levyä tai sitten ihan lautaa hyppyrien tukemiseen? Vaasassa homma oli hoidettu laudoituksella ja maahan lyödyillä tukipuilla.

Ennen esittelypäivää olisi muutenkin hyvä tehdä pientä huoltoa, leikata nurmikko jne... ehdotuksia mikä ilta mennään laittamaan paikkoja kuntoon? Mulle sopii maanantaista torstaihin mikä ilta vaan ainakin vielä toistaiseksi.

Hannu K:
Jatketaanpa taas tätä keskustelua,ettei kokonaan unohdu meidän rata.
Kuten edellisissä jo todettiin,rata ei ollut,eikä ole nytkään parhaassa mahdollisessa kunnossa.
Rata vaatii jatkuvaa huoltoa. Ei riitä,että teemme muutoksia/levitämme uutta savea.
Radan "huoltaminen" on jokaisen ajajan vastuulla!!Jos radan pinnasta irtoaa kivi,aiheuttaen noin peukalon pään kokoisen kuopan,ei ole suuri työ hakea kasasta hieman savea ja paikata kolo.Kuullostaa erittäin tyhmältä ja turhauttavalta,mitä järkee tehdä tuollainen pikku juttu?
Tälläinen pieni korjaus ehkäisee saven murtumisen kolon vierestä,eikä silloin synny suuria kuoppia.
Näin saamme pidettyä radan ajokunnossa.

rMa:
Wanhan ajokausi lähenee väkisinkin loppuaan. Ajokoroke lähtee näillä näkymin ensi viikon jälkeen ellei sovita jatkoajasta. Toivotaan että olisi vielä muutamia ajopäiviäkin vaikka sääennusteet ei kovin hyvältä näytäkään. Ensi kesäksi koroke pitää hommata muualta sillä Armella ei ole toimintaa Raumalla ensi vuonna. Vaihtoehdoistakin on kyllä ollut jo puhetta joten tuskin ilman koroketta ensi kesänäkään jäädään.

rMa:
Soitin eilen Armelle ja pyysin paria viikkoa jatkoaikaa telineiden purkuun. Olisivat muuten tänään tai huomenna vieneet ne pois. En tiedä menikö pyyntö läpi mutta jos ne telineet on siellä vielä huomenna niin ilmeisesti sitten meni.

Hannu K:
Avasin ny uuden palstan,ku en ainakaan itse löytänyt muuta asiaan liittyvää kuin "keskustelu tulevasta radasta"Mun mielestä meillä on rata joka on Wanha,joten eikös jatketa juttelua siitä/sen kunnostuksesta.
Kävin viikolla vilkaisemassa Weken tuomaa savikasaa.En tiedä millaisesta paikasta on kaivanut,mut on mun mielestä ns.peltosavee,josta olen sanonut,et pitäis saada/olis parasta tavaraa rataan.Vaikuttaa eritäin hyvältä materiaalilta(tuskis kuivuu helpolla.eli ei lohkea eikä murene)
Voi olla,ettei enää ennen talvea saada savea levitettyä,mut nyt jo odotan kevättä,jot saadaan rata kunnostettua tuolla uudella savella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta