Keskustelu > Yleinen keskustelu

Flyerit!

(1/3) > >>

Jani Kallio:
Oliskohan jollain taitoa tehdä jonkin moisia raumrc fllaiereita, monesti on tullut ihmisiä katselemaan koneita, niin maalla kuin ilmassakin. Olisi kiva lykätä joku lappunen kiinnostuneen käteen  :)

nph:
Olen samaa miettinyt monet kerrat ja joskus hahmottelinkin jonkinlaisen lappusen, mutta en koskaan printannut enkä jakanut ensimmäistäkään. Täytynee hahmotella uusi nyt kun meininki on muuttunut siitä parin vuoden takaisesta aika lailla. Nythän meillä on jo ihan kunnolliset nettisivutkin :D

Samaan aiheeseen liittyen: Olisko kenelläkään intoa piirtää yhdistykselle joku logo? Saisi sivujen yläreunaan tuon SMF mainoksen tilalle ihan oman logon ja vaikkapa flyeriin samainen kuva.

jj.luoma:
Joo ihan järkevä idea, joku 1/4 A4 vois toi lappu olla maksimissaan. Muuten ruttaantuu pakissa kuitenkin. Ja eihän siinä hirveesti tarvi asiaa olla, kun muuttuu noi jutut kuitenkin kuukausittain tulee uutta. Et jos siinä nyt olis nettisivun osoite ja vähän löpinää niin siinähän se olis. Voishan se olla esim käyntikortin kokoinen, no en tiedä meneekö liian pieneksi, mut jos olis toisella puolenkin asiaa. Vois niitä käydä tulostelees paikallisessa kopiolaitoksessa, niin sais vähän paksummalle tavaralle.

jj.luoma:
Nostetaas tätä aihetta taas vähän. Täytyshän meidän nyt tommonen flyeri saada tehtyä, ei vissiin kukaan omaa mitään graafikon vikaa, et saatas joku piirrustus. Ite en kyllä ala, kun rajoituu oma taito noihin tikku-ukkoihin. Mut sit tulee vaan pelkkää tekstiä, täytyy ensi viikolla jotain virkkeitä raapustella kasaan. Mun mielestä kuitenkin tää olis harrastuksen eteen helppoa näkyvyyttä.

faster1000:
Minä saattaisin koettaa tuota logoa piirtää konhan sanotte mitä siinä tarttis olla...
...joku nimi...? ...rc-autoja(crosseja monstereita katuautoja jne.)...? ...vispilöitä (helikopteri)...? ...lennokki...?

Ehdotus nro.1:  Rauma RC Alas jonka yläpuolelle lennokki ja monsteri.
nro.2. : Rauma RC Alas jonka ylle monsteri.
nro.3. : Rauma RC Alas jonka ylle lennokki.


sanokaa myös että teenkö logoluonnoksia piirtämällä vai kuvankäsittelyllä.
(molemmat luonnistuu ja sommittelu onnistuu) Shif...Kröh kröh...kuka kehuu itteään!? :DDDD

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta