Keskustelu > Yleinen keskustelu

Auton säätäminen:vinkit/kysymykset ja tärkeimpänä vastaukset.

(1/18) > >>

Hannu K:
Laitan tällä otsikolla,saa vaihtaa otsikon,jos on tulee mieleen parempi,mut aattelin,et tässä vois kysellä neuvoja/kysymyksiä.
Niko/joku muu poistaa sit tän viestin,ku on vaihdettu/muutettu toi otsikko.

Hannu K:
Nyt tulee näit tyhmii tietämättömän kysymyksiä.Luulin puumasta et sliperi luistaa.Onko mahdollista,et kuuladiffi luistaa?(käsittääkseni ratasdiffi ei voi "luistaa")Kun pidän auto painettuna maahan,mieletäni spurrin akseli pyörii,mut ei kumpikaan pyöristä pyöri ja kuuluu se "luisto"ääni.
Kuinka piukkaan kiristätte diffin.Eli piukkaan ja minkä verran auki?Shumissa oli ohje takas 90 astet,ny o n.70 ja viäl luistaa,voi ol et vähemmän ku ennen,mut haluaisin tietää kuika piukalle toin diffin voi kiristää/mitä seuraamuksia liikaa kiristämisestä?

rMa:
Hyvä aihe! Eikös se ollut niin ettei tyhmiä kysymyksiä olekaan... toivottavasti tää vastauskaan ei sitten ole sellainen.

Toinen tietämätön vastaa mutulla:
Kyllä kuuladiffi voi luistaa jos on liian löysällä. Ei kai siinä kiristäessä muuta tapahdu kuin että jossain kohtaa tulee käytännössä taka-akselille lukko jos on turhan tiukalla. Kokeile vaikka vetää vielä kiinni ja takas 1/8 kierrosta, Asson ohjeissa oli muistaakseni noin. Jos vielä luistaa niin sitten vähän kerrallaan tiukemmalle kunnes ei enää luista.

Hannu K:
Näin mäkin ajattelin,et jos vetää piukalle,ni tulee lukkoperä.Jos toi asson suositus on 45 astetta ja shumin 90.Voi olla et mul on pikkasen löysällä.
Pystyykö tuota mitenkään käsipelillä renkaita pyörittemällä toteamaan,vai pitääkö vaa painaa nappi pohjaan?

rMa:
Tähän pitäis varmaan jonkun paremmin tietävän vastata. Mulla on joka tapauksessa sen verran tiukalla diffi että moottori pyörähtää mukana jos yhdestä renkaasta pyörittää. Aika "nahkea" se siis on.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta