Keskustelu > Yleinen keskustelu

Löytyykö Raumalta kopteri harrastajia

(1/2) > >>

Arska:
Jos raumalla on muita kopteri harrastajia kuin minä, niin tähän vois luoda ketjun kopteri aiheista ja jakaa tietoa sekä vois vaikka sopia yhteisistä lennätyksistä. Pistäkääpä viestiä jos kiinnostusta löytyy!

Arska:
Laitoin tähän kuvan omasta kalustostani. Kuvassa 2 kpl T-REX 250 Pro DFC Super Combo ja lisäksi hydrauliikkatoiminen kaivinkone CAT 320. Radiona on Futaba T14SG. Pistäkää vain rohkeasti viestiä, jos tulee mieleen jotain kysyttävää, tai muuta asiaa.

rMa:
Nimimerkin VilleRa ja jani lennättivät koptereita vielä jokunen vuosi sitten mutta nyt on tainnut olla hiljaisempaa. Enpä osaa sanoa olisiko muita kopteriharrastajia RaumRC foorumilla.

Arska:
Kiva tietää, että jokunen kopteri harrastaja löytyy ja jokunen uusikin voisi innostua. Minulta saa kyllä kaiken tuen ja tiedon mitä minä osaan antaa. Ei muuta kuin rohkeasti mukaan vaan.

mkl:
Minulla T-Rex 450 pysyy ilmassa, mutta ei paljon muuta. Lisäksi olen vähän lennellyt T-Rex 150.llä, mutta on kyllä liian hätäinen taitoihin nähden.
On vähän jäänyt lennokkilennätyksen jalkoihin, mutta täytyy katsoa, ehtiikö ensi kesänä paremmin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta