Kirjoittaja Aihe: Team Losi Racing 22/22SCT  (Luettu 73598 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PSo

  • Vanhempi jäsen
  • Viestejä: 153
Vs: Team Losi Racing 22
« Vastaus #20 : 11.08.2011, 09:56:39 »
Tässä tämä harrastuksen edullisuus tuleekin hyvin esiin... Itse katsonu just tuota samaa autoa vähän sillä silmällä, vaikka B4.1Ft tulee varmasti olemaan se seuraava. Ja olishan se shumin nelikkokin tosi kiva, samoin joku kunnon monstreri, ja kivahan sitä olis turistilla kiertää sitä asfalttiakin, toisaalta olis kiva kokeilla jotain kunnon trukkia, ja asson B44 kiinnostais kanssa, tamiya on kans tosi viehättävän näköinen, jne jne... Luojan kiitos Rami ei vielä ole lennokkihommia kaupannut tähän suuntaan, vaikka hyvä täältä olis lennätyspaikka löytyä kun on niin tasaista...
Mutta että pysytään otsikossa, niin millaiset on tunnelmat tästä TLR 22:sta? Jotenkin ulkomuoto on tosi hyvännäköinen, ja alumiinipohjat jne kuullostaa hienolta.
Autoton mutta ilmojen halki pääsee...

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Losi Racing 22
« Vastaus #21 : 11.08.2011, 10:31:55 »
Olen nyt kaksi kappaletta näitä rakentanut. Ekan auton rakensin ensin keskimoottoriseksi, muutin jälkeenpäin takamoottoriseksi. Toisen auton rakensin keskimoottoriseksi, mutta jätin keulan ja perän irti pohjasta, jolloin on kyseiset mötikät "varaosina" ja toisaalta moottorikonfiguraation muuttaminen nopeutuu.

Molemmissa kiteissä on ollut kaikki rojut mukana, mitään ei ole puuttunut ja ruuveja yms pientarvikettahan tulee reippaasti yli tarpeiden, molemmat rakennusmuodot kun on huomioitu.

Auto on tukevaa tekoa, ainoastaan yhden kerran on takacamber-levy (mihin pallolinkkien sisäpää tulee kiinni) on antautunut huonon alastulon seurauksena. Lisäksi vetarin pinni oli päässyt löystymään ja tippui kesken ajon. Tämä ehkä enemmän rakentajavirhe, lukitetta tuli nuukailtua...

Auto toimii paketista kohtuudella, perää olen pehmentänyt löysemmät jouset vaihtamalla. Nyt alla on pakettijouset, mutta 25wt öljy kitin 27,5 wt sijaan. Jahka taas radalle eksyy...

Ajoltaan auto on ollut luonteva. Verrokkeja ei ole tuoreessa muistissa tuuppikrossin puolelta, mutta Rami saa minun puolestani myöntää, etten ainakaan paljoa ole ajossa hänelle hävinnyt. Ne kaadot...

Aiemmin jo olen maininnut manuaalin olevan suppea. Manuaalista ei saa minkään valtakunnan lähtökohtia diffin tai slipperin kireyteen, eikä siinä myöskään ole ohjetta iskarien ilmaukseen. Mikäli tämmöiset asiat saa säädettyä kohdilleen joko omalla tai kerhokavereiden tietotaidolla niin sitten auto on oiva valinta tuuppikrossariksi.

Sabe yrittää kovasti saada osia hyllyyn ja tilattuna osia kaupalle onkin, mutta Saksan tukkuri päätti muuttaa varastonsa juuri sesonkiaikaan ja briteillä on ollut hieman eioota. Väitän kuitenkin tilanteen paranevan. Ja tuota krossien perusosaa, tukivartta, en ole vielä autosta poikki saanut. Muoviosat ovat suht kovaa laatua, rakentaessa on hyvä olla 3mm kierretappi hollilla, helpottaa kasaamista älyttömästi.

Toivottavasti tämä ateria lykkäsi tiedonnälkää ainakin vartilla eteenpäin, fyysinen nälkä tässä on jo itse kullakin...

Jyrki Lehto
ATAK/UA
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa PSo

  • Vanhempi jäsen
  • Viestejä: 153
Vs: Team Losi Racing 22
« Vastaus #22 : 11.08.2011, 11:06:10 »
Kuinkahan tuon Ramin myöntämisen kanssa on, no tosiasiat on kuitenkin tosiasioita  :)
Kyllähän tuo hankintalistalle on varmasti laitettava, mutta taitaa olla parempi ettei laita päivämääriä, edes vuosilukua...
Toivottavasti alkaa vauhti löytymään, kun kuitenkin, niin Ramilla kun mullakin, on autot joilla on se 5 kappaletta maailmanmestaruuksia. Joten ainakin vertailukohta on loistava, mutta todella haasteellinen...  8)
Autoton mutta ilmojen halki pääsee...

Poissa MVu

  • RaumRC ry.
  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 400
Vs: Team Losi Racing 22
« Vastaus #23 : 15.08.2011, 18:54:39 »
Tuosta uutta: http://www.tlracing.com/Products/Default.aspx?ProdID=TLR0023
Tälläiselle trukistille kiinnostava toisiaan...

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Losi Racing 22
« Vastaus #24 : 29.08.2011, 19:42:11 »
Taas tovi vierähtänyt krossin ajamisesta. Eilen tuli käytyä Ulvilan baanalla ja auto toimi komiasti! Uusi 10.5t Losin kone oli myös pirteä, myyjän puheista huolimatta. Autossa tuli kokeiltua uutta takaiskarisetuppi (25wt öljy, pakettijousi) ja perän lipsumisen kanssa ei ollut Ulvilan radalla ongelmia. Takamoottoriuskaan ei tuottanut ongelmia tällä kertaa...

Jyrki Lehto
ATAK/UA
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Losi Racing 22
« Vastaus #25 : 04.09.2011, 10:12:16 »
Dooodiiih...

Eilen tuli ajettua jo melko paljon, miltei kahdeksan akullista, joista kolme oli todella virallisia kisalähtöjä. Ulvilassa tuli siis käytyä alkupäivällä luokkakaverin kanssa ja illalla "omin voimin". Illalla ajatuksena oli ajaa niin kauan, kun silmät antaa myöden. No, näin syksyllä voitte varmaankin arvata, että iltaysiltä on jo aika rauhean pimiää, piti noparin ledien loisteen avulla suunnistaa.

Kuitenkin, 8.5t kone löysi taas paikkansa autosta, sillä Ulvilan radan pomput ovat melkosen isoja ja pitkiä, 10.5t koneella jäi liikaa sattuman varaan nuo hyppyjen alastuloihin osumiset. Auto toimii edelleen kuin junan vessa ja pysyi tuo mokoma nyt hyppysissäkin. Oma autoni oli ainoa kymppituuppikrossari radalla ja patterikasienkin kanssa tuli kolisteltua. Auto on edelleen ehjä ja kyllä tuolla kerkes muiden seassa podiumsijoituksille asti (1&2).

Ei muuta Rami ku rohkeesti soiro Sabelle tilaukseen vain ;)

Jyrki Lehto
ATAK/UA
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Losi Racing 22
« Vastaus #26 : 05.09.2011, 18:36:12 »
Kyllä siinä niin taitaa käydä että Losia lähtee tilaukseen, ei vaan ihan vielä... :)

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Losi Racing 22
« Vastaus #27 : 05.09.2011, 21:34:31 »
Tänään tuli rakenneltua hop-down-pivityksiä autoon. Vaihtoon meni etupään tukivarsien kiinnityskappale, muovista köykämiinin. Samalla +.75mm levyiset aluhekksat ja ulommat takasaranatapit tuli vaihdettua jenkapäisiin tappeihin. Näin eliminoitiin e-klippien tarve auton ripustuksessa ja saatiin eteen ehkä gramma tai kaksi lisäpainoa tuomaan äärettömiä määriä lisää kääntyvyyttä. Samassa paketissa tuli 3,5 asteen taka-aurauspala, mutta koululäksyjen rajoittaessa vapaa-aikaa sen vaihto jää paremmalle ajalle...

Kyllä niitä osia pikku hiljaa siis jostain maailmalta tulee! Alumiinista ohjauskiskoa ja camberlevyjä odottaen...

Jyrki Lehto
ATAK/UA
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Losi Racing 22
« Vastaus #28 : 16.09.2011, 20:23:30 »
Noniin, kesä ja syksy alkaisi olla krossin puolesta paketissa. Takavetokrossin ajamisesta olikin päässyt jo useamman vuoden tauon jälkeen tylstymään se vähäkin terä, mitä joskus on ollut. Laitetaan siis auton puolesta yleiskatsausta kuluneesta kurakaudesta...

Kausi alkoi vähän myöhään, mutta auto saatiin oikeaan aikaan kasaan torille Uuteenkaupunkiin. Torin laatoituksella ei tietenkään saviajo-ominaisuudet tule esiin, mutta tietyt piirteet oli havaittavissa.
Auto taitaa olla pisin 1/10tuuppikrossari, joka tekee autosta vakaan etenijän. Jenkkiarvostelijaa lainatakseni "autoa voi ajettavuudeltaan pitää miltei trukkina". Itse en ole trukeilla ajanut, mutta tällaisen tasamaa-autoilijan käteen sopi kuitenkin oikein hyvin. Lisäksi autossa löytyy kääntyvyyttä riittävästi.

Rauma sai uuden radan ja sitä kautta minä sain syyn poiketa siellä. Keskimoottorisenakin auto toimi saviradalla hienosti.
Ramin kanssa kilvanajo oli erittäin tasaista. Takamoottoriseksi auton muutin ja ensikokeilu Raumalla hirvitti. Ajo ei silloin sujunut yhtään. Nyttemmin Ulvilan radalla ajaneena voin myös allekirjoittaa sen, että takamoottoriautokin toimii. Näinä ajokertoina rata oli kostea, eli olosuhteet olivat optimaaliset. Kuivalla radalla ei takavetokrossi osu mun käteen Suomen sarjarenkailla.

Autosta olen saanut vain kerran takacamberlevyn rikki. Varaosia olen kyllä saanut tilatuksi, mutta enpä ole tuota yhtä lukuunottamatta mitään tarvinnut. Lisäksi alumiinisia päivitysosia on tullut Sabeen. Lisäksi auton pakettisetup toimii todella hyvin saviradalla. Takaiskareista vaihdoin 27,5wt öljyt 25wt öljyihin, siinä kaikki.

Jyrki Lehto
ATAK/UA
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Losi Racing 22
« Vastaus #29 : 15.05.2012, 11:50:06 »
Dooddii, kurakausi on korkattu tälle vuodelle...
Pitihän se kausi aloittaa räväkästi, suoraan kisoihin ilman treeniä uudella setupilla...

Ei enää ikinä.

Auton siis rakensin MM-kisoissa käytetyn setupin pohjalta. En kaikkia muutoksia muista, enkä auton käytöksen puolesta haluakaan. Ei toiminu Vaasan märällä taikka märästä kuivumaan päin olevalla radalla hiukkaakaan. Täysin märällä radalla auto puski minkä ehti ja radan kuivuttua kuivui kokoon myös takapito.

Ei muuta sanottavaa Pohjanmaan reissusta.

Eilen kävin Ulvilan uudistetulla radalla kurvailemassa, tällä kertaa auto lähempänä sitä, mihin viime syksynä jäätiin. Ainoana erona pitkät linkit edessä ja takana sekä keulassa käytetyt 25 asteen kick-up levy + 5 asteen casterpalat, edellisen 20+10-osien sijaan. Kokonaiskick-up pysyi samana, kulmat muuttuivat silti inan.

Auto toimi taas kerran upeasti. Ei sais luottaa noihi MM-jätkiin, niistä puoletkaan osaa autoo tehdä hyvin toimivaksi. Ite tekemällä tekee paremman. ;)

Tuli myös testattua Losin BK-tire takarenkaana. Erona DoubleDeesseihin/Holeshotteihin: nappulat isompia ja leveempiä + ulkoreunoilla Y:n muotoisia bareja. Noilla renkailla sai kyllä sen kuuluisan "forward biten" kohdilleen, rupes slipperi kiljumaan löysemmälläkin kiihdytyksellä... Pystyy noillakin ajamaan ihan hyvin, sillä ei sivupito kokonaan hävinnyt, kyllä auto liukkaampi oli Vaasassa sarjarenkaalla, kuin Bk:lla Ulvilassa...


Kaikenkaikkiaan tuuppikrossin ajaminen sai armonaikaa, vielä ei myydä kaikkea säkökrossikalustoa ja siirrytä M8-autoihin. Perjantaina ajan Rauman ohi, saas nähdä jos rata olis kuosissa...

Jyrki Lehto
ATAK/UA



V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Losi Racing 22
« Vastaus #30 : 15.05.2012, 12:27:07 »
Auton siis rakensin MM-kisoissa käytetyn setupin pohjalta. En kaikkia muutoksia muista, enkä auton käytöksen puolesta haluakaan. Ei toiminu Vaasan märällä taikka märästä kuivumaan päin olevalla radalla hiukkaakaan. Täysin märällä radalla auto puski minkä ehti ja radan kuivuttua kuivui kokoon myös takapito.

Ei muuta sanottavaa Pohjanmaan reissusta.
Mulla on sen verran sanottavaa että Losi oli niitä harvoja autoja jotka hyppäsi nätisti myös kovaan vastatuuleen. Eikä se sivusta katsoen nyt niitä huonoimpia autoja samassa alkuerässäkään ollut...

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Losi Racing 22
« Vastaus #31 : 15.05.2012, 13:40:41 »
Lainaus
Mulla on sen verran sanottavaa että Losi oli niitä harvoja autoja jotka hyppäsi nätisti myös kovaan vastatuuleen. Eikä se sivusta katsoen nyt niitä huonoimpia autoja samassa alkuerässäkään ollut...

No Losi nyt on aina hypannyt kelvollisesti, mutta kuski ei vain tykännyt autosta tuolla baanalla vähääkään. Säädöt vain ei osunu vanttuuseen. Vähän liian kylmiltään "kovaa ajoa" ja vähän liikaa uusia juttuja kokeiluun heti laakista.

Jyrki Lehto
ATAK/UA

V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Losi Racing 22/22SCT
« Vastaus #32 : 10.08.2015, 10:02:34 »
Noniin, herätellääs vanhaa aihetta, mutta uusilla mausteilla.

Katselin videoita Ulvilan CorriCapinoista ja lähempääkin katselleena että Ulvilassa taitaa Corrit olla "kakkosautoina" kovin yleisiä niin parhaiten sillä voisi saada ajokavereita.

Käväisin Kaarinassa RC-Centerissä ja sieltä tarttui auton takakonttiin 22 SCT 2.0.

Autosta on nyt keula kasassa, takatukivarret ja hubit vetareineen kiinni alustassa ja siinäpä se. Syynä rakentamisen "pause"-tilaan on keskimoottoriosien matka Briteistä Suomeen. Eli eroa buggy-kittiin oli sen verran että keskimoottoriosia ei tule suoraan kitissä mukana, TLR-insinöörejä lainaten "Koska takamoottorilla tämä on vain toiminut niin paljon paremmin useammilla radoilla". Keskimoottoriosat maksavat vähän reilut 30 euroa joten ei jäänyt kuluista kiinni. Samaan pakettiin tulee ratasdiffi, ei kakkosautoa kuulu niin paljoa huoltaa että kuuladiffiä kuuluisi käyttää.

Mutta kyllä nostalgiahermo alkoi herkistymään autoa rakentaessa, kuitenkin "Tjugåtvå" oli kyllä aivan loistava auto, vaikkei kuski sitä osannutkaan ajaa. Auton materiaalit olivat edelleen jämäkkää muovia ja ilman rasvaa piti olla tarkkana pidempiä ruuveja ruuvatessa että kantaa ei pyöräytä. Nääk nääk-muovi (tm) on ilmeisesti tullut jäädäkseen Losin krossikaartiin.

Ohjaus oli tehty perinteisemmin dual bellcrankillä eikä likuvalla soirolla. Ikinä tuo vanha slider-ohjaus ei jumittanut taikka muutenkaan häröillyt, mutta irtonaisella pinnalla (Ulvila ja kuivina päivinä varauksin myös Rauma) hiekanjyväset hiovat tuota kelkkaa ja monen montaa akkua sillä ei tarvinnut ajaa ennen kuin siihen jonkun verran klappia syntyi. Kaippa tuo uusi sitten on jotenkin parempi, mene ja tiedä.

Caster- ja ohjauspalan yhteenlittäminen kävi nyt suoraan kitistä pitkällä kuningaspultilla, nylocit molempiin päihin. "1.0" buggyssä oli ruuvit, joista oli päästä jätetty jengat tekemättä. Samanlaiset ruuvit tulivat edelleen caster-palan ja tukivarren kiinnittämiseen ja eipä niissäkään mitään vikaa varsinaisesti ole. Paitsi jos huoltaessa sellaisen ruuvin menee hukkaamaan...

Koritolppien kiinnike oli joustavampaa muovia ja keskiverto-corrikoreja nähneenä sen sietääkin joustaa hieman. Tuntuu että SC-korit ovat jopa rikkinäisempia kuin oman harrastuksen alkutaipaleen touring-korit olivat puolen vuoden ajon jälkeen...

Kitissä tuli mukana yksi kierros vanteita (Mustat, keltaisilla levyillä jos moiset haluaa ruuvata kiinni) sekä maalaamaton kori.

Viisaammat saavat arvostella rengasvalintaani, Pro-Linen Blockade taakse ja Slicer-urarengas eteen. Molemmat M3-seoksella. Toisia vanteita ja renkaita en hommannut, uhkana on ajokauden loppuminen Suomen kesän "parasta ennen"-päivämäärän lähestyessä.

Kirjoitellaan lisää viikon päästä, pitäisi olla diffi ja MidMotor-osat porstuan laattialla...
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Losi Racing 22/22SCT
« Vastaus #33 : 23.08.2015, 22:05:46 »
Noniin, auto on kasassa ja muutamia akullisia "viisaampana"...

Rakentui tuo nyt sitten takamoottoriseksi kun ei löytänyt konversiosarja tietään Suomeen riittävän nopeasti. Ratasdiffi onneksi löytyi niin ei tarvitse niin ahkeraan ruuvata. Vai tarvitseeko...?

Nimittäin kyllä ratasdiffiinkin kerran jo öljyt vaihdoin. 10k tuntui olevan turhan kankeaa ja diffi ei ainakaan "luistanut" vaan nimenomaan tuntui perä olevan täysin lukossa ja siten vietti enemmän sivusuunnassa kuin olisi työntänyt eteenpäin. 5k mömmöt nyt diffissä.

Muuten heitin pyöränkulmat silmämääräisesti Camber 2 astetta ja ihan rahtunen haritusta, miltei suorassa eturenkaat kuitenkin ovat.

Perästä heitin iskarit löysimpään asentoonsa ja vaihdoin kittijousen tilalle HotBodiesin valkoisen takajousen, olivat nimittäin millin tarkkuudella samanmittaiset vieterit nelkussa ja TLR-pirssissä! Etujouset olivat HB:ssä jo joitain millejä lyhyemmät, mutta keula tuossa autossa tuntuu tarkasti toimivan kyllä joten en siihen ole kajonnut enempää.

Renkaista...

Urarengas edessä joten auto kääntyy käskettäessä melko terävästikin. Blockade takana, hieman isompaa nappulaa kuin HoleShot, ei tarjoa aivan yhtä hyvää pitoa kuin mihin Holareilla olen tottunut, mutta toki on tuosta tuuppikrossin ajamisesta sen verran aikaa että kaasusormi on vähän liian rivakka vielä...

Ajaminen itsessään on kivaa, radan pinnan ei tarvitse olla niin siloinen kuin buggyillä, isompi rengas ja pidemmät tukivarret ja runko helpottavat pystyssä pysymistä vähän röykkyisemmissäkin kohdissa.

Tulevana tiistaina olisi tarkoitus ajaa aamupäivällä Mynämäelle, kenties käyn kokeilemassa miten Losi taipuu Wanhalla. Silloin kun viimeksi ajoin takamoottorilla Raumalla ei ajo mennyt nappiin, katsotaan päästäänkö tästä "kirouksesta" eroon...
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa macman

  • RaumRC ry.
  • Jack Bauer
  • Viestejä: 607
Vs: Team Losi Racing 22/22SCT
« Vastaus #34 : 23.08.2015, 22:18:45 »
Täytyy oikein ihmetellä noiden rc10:n gurujen taikasormia, kun ajavat 500-1000k öljyillä tuupilla. Kokeilin viimekesänä tuupissa jäykempää diffiä
Ja meikäläisen nakkisormilla mentiin enemmän perä kuin keula edellä mutkasta ulos. PS. hienoa kun joku jaksaa vielä kirjoitella tarinoita meidänkin foorumille. Ai niin pahoittelen jo etukäteen krossiradan pitkäksi päässyttä heinikkoa. Toivottavasti radan pinta on edes kunnossa  :-[

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Losi Racing 22/22SCT
« Vastaus #35 : 24.08.2015, 17:00:05 »
Ällös huoli Macman, ainakin pari viikkoa sitten radan pinta oli suloisen siloinen, aivan kuin ei olisi talkoiden jälkeen juuri ajettu. Taitaa olla jopa puoli totuutta...

Joo, heinikkoa on siellä täällä, mutta eihän siellä kuulu ajaa? ;)

Mutta joo, toki Ulvilassa sellaisiin pitoihin ei päästä mitä muualla Suomessa, savi kun on hiekkaisempaa. Blue Groovea ei tule vaikka ajaisi kuinka ja paljon. Ja muualla ei oikein ole tullut ajettua...

Vaan katsotaan miten käy kun huomenna Raumaudun...
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa kipi

  • Jäsen
  • Viestejä: 11
Vs: Team Losi Racing 22/22SCT
« Vastaus #36 : 24.08.2015, 18:10:46 »
Älä Ingenjööri kaikkea kerro,tulkoot raumrc porukka
 kokeilemaan 5.9.Ku kerran kahveeta ja nisua,makkaraa ja kenties oikeen ruokaakin tyrkytetään.Toki ymmärrän ku on koffi eiku ohvi kisat raumalla.

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Losi Racing 22/22SCT
« Vastaus #37 : 27.08.2015, 08:52:53 »
Eilen tuli ruuvattua tuo "kauan odotettu" mid motor konversio autoon kiinni. Ainakin tuli siistimmät sähköasennukset kun sai hyvän syyn vaihtaa noparin moottorijohdot kokonaan uusiin jatkonjatkettujen entisten tilalle...
Katsotaan kuinka paljon huonompi tuli. Josko Porin paluumatkalla kävis shakedownissa Wanhalla...

Muutos oli helppo suorittaa, akkuporakone olisi helpottanut pitkien ruuvien irroittamisessa mutta ei näin seuraavana aamuna käsivarsi osoita kärsimyksen merkkejä joten selvittiin siitäkin pelkällä säikähdyksellä.
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Losi Racing 22/22SCT
« Vastaus #38 : 31.08.2015, 07:36:53 »
Noniin, Cescimoottoricorria ulkoilutettu nyt jokusia akullisia ja mitä tästä jäikään käteen...

Hallittavampi auto.

Corrissa kun tuota massaa on enemmän jo valmiiksi esim. renkaissa verrattuna Buggyyn, niin tuntui tuo takamotti pyörähtävän lähes heti jos auto vähänkään lähti luistamaan sivusuunnassa. Nyt kun ei ole tuota LRP:n punttia persuksissa niin vaikka auto lähtisikin luistamaan, on se helpompi saada takaisin hallintaan ja näin ei hävitä ihan joka mutkassa. Kuitenkaan Ulvilassa ei ole vielä maailmanhistoriassa kertaakaan taistella liian kovan pidon kanssa...

Hypyt - No, eihän corrista oikein koskaan voi sanoa että se hyppäisi hyvin kun buggyä on ajanut. Mutta perä ei tipu niin herkästi alastulorinteeseen, nyt auto laskeutui jokusen kerran "kuin sukkasilleen". Tästä on hyvä jatkaa kohti hämärän rajamaita.
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Losi Racing 22/22SCT
« Vastaus #39 : 09.09.2015, 07:21:17 »
Ulvilan hämärän rajamailta selvlitty...

Auto toimi, mutta patterikasien joukossa oli pari aloittelevaa truggy-kuljettajaa ja kun ajolinjat levisivät ulkomutkiin, niin sieltä revittiin vähän hiekkaa oikeallekin linjalle. Näinollen koko rata oli koko päivän TODELLA liukas. Meni tuuppicorreilla ajaminen sitten siihen kuka ajaa hiljaa nopeimmin.

Finaalit meni mun nimiin 3/4 voittoa mutta toinen kisailijoista vei best läpin. Joten eipä siitä oikeasti mitään nopeuseroja selvinnyt.

Säätöihin en ehtinyt koskemaan, mutta selkeät kuviot mielessä mitä ensi kaudeksi pitäisi tehdä...
Kevyempää öljyä ja kenties raskaampaa autoa? Mikäli sisäratakuviot täällä suunnalla toteutuvat hyvällä aikataululla niin pitää varmaan jotku Schumacherin Sisärenkulat hankkia...

Mutta oli Corrilla ajaminen oikeastaan ihan kivaa. Varsinkin nyt kun runko on oikeasti kilpailukykyinen (lue ajettava) toisin kuin edellinen RTR-kippo Gambleri.
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR