Kirjoittaja Aihe: Hangen pöllytystä  (Luettu 9165 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MVu

  • RaumRC ry.
  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 400
Hangen pöllytystä
« : 23.01.2012, 17:50:54 »
Tuli hommattua taas nitrolla käyvä Savage polttis ja ajo halutkin löytyivät taas.
Miten muilla, onko muilla ajo touhua näin talvella, meillä kaikki autot talviajo kunnossa, kiitos Etran pakkauskelmun.

Ajattelin että voisi kokoontua vaikka pölttispäristelemään jonnekkin parkkipaikalle tai kävis Wanhan kolaamassa sähkis ajo kuntoon, nelivedothan menee komeasti talvella ja takatuuppareihin täytyy nastarenkaat vain rakennella että toimivat.

Poissa jj.luoma

  • RaumRC ry.
  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 281
Vs: Hangen pöllytystä
« Vastaus #1 : 23.01.2012, 18:20:10 »
Tuota kannattaa ehkä harkita meneekö nastoilla Wanhalle raapimaan sen lopunkin saven siitä pinnasta.

Poissa MVu

  • RaumRC ry.
  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 400
Vs: Hangen pöllytystä
« Vastaus #2 : 23.01.2012, 18:59:12 »
Tuota kannattaa ehkä harkita meneekö nastoilla Wanhalle raapimaan sen lopunkin saven siitä pinnasta.

Siis täh, oikeastikko?

Poissa jj.luoma

  • RaumRC ry.
  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 281
Vs: Hangen pöllytystä
« Vastaus #3 : 23.01.2012, 19:24:21 »
Niin siis mä en ole talvella nastoilla ajanut, mut tuli vaan mieleen, et jos ne on semmoset nauloista tehty niin saattavat vähän raapia tavaraa. Mut en mä osaa sanoo varmasti miten siinä käy, kun en tosiaan ole ajanut nastoilla.

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Hangen pöllytystä
« Vastaus #4 : 23.01.2012, 20:37:29 »
Mulla oli B4:ssa viime talvena hetken ne ruuveista tehdyt nastarenkaat, ei ne paljoa ainakaan tuohon Ainonkadun pakkautuneeseen lumipintaan saaneet jälkiä aikaan. Koko ratahan tarttis joka tapauksessa uudet savet ens keväänä pintaansa, en usko että pieni nastoilla raaputtaminen työmäärää muuttaa miksikään.