Ilmoitustaulu > Ajamaan/lennättämään/tapahtumat

RaumRC sisärata Eurajoella 2017-2018 höpinät ja löpinät

<< < (3/7) > >>

MLe:
Täytyy kans laittaa muutama sana alkaneesta kaudesta!
Tänään tuli ajettua formulaa muutama vitonen ja auto toimii niin kuin kuuluu!
Sitten asson tc6 ajosta: ajaminen oli Kaapon ja Juhan kanssa kovaa kisailua!
Tc6 käyttäytyi oudosti ja silti bl oli 12.77!
Mestari rMa säädöillä auto alkoi käyttäytymään hyvin, mutta tuli ehkä liian hyvä kun ei pysynyt lapasessa bl jäi 13.12!
Täytyy todeta että mitä paskempi auto on sitä paremmin ajan!
Tai johtuuko se tosta liiallisesta yrittämisestä kun auto meni sinne minne halusin ja nopeus kasvoi liikaa meni kolistelemiseksi!

Hadesbear:
Kirjoitanpas itsekin, kun touhusta tuppaa tulla harrastus..

Iso kiitos ensinnäkin kaikille, jotka reilu viikko sitten tarjos auliisti autojaan testiin, amatöörille!  ;D
Oli opettavaista kokeilla erilaisia autoja ja saada likimain nollatuntumaan jotain "hajua".

Iso kiitos Mäcmänille, joka pisti GT12 auton nippuun, velipojan entisen ja siitä nyt sitten lähdetään.
Sain kokeilla minejä, gt12 ja rajumpaakin vehjettä, mutta tuo gt12 tuntu parhaalta. Sain kokeilla
mäkkärin ja lebin autoja, molemmat tuntu hyviltä, alottelijan suurin vaikeus eri radio ja "liika kääntyminen"
=> tottumattomuus yms...

Anyway nyt "oma" gt12 tallissa ja siihen saatiin tolkkua jo keskiviikkona 18.10. To doona puskuria, joka
pehmentää korin iskut, akulle kiinnitys (muu kuin teippi) ja kaluston + tarvikkeiden ladonta uuteen pakkiin.

Joku 5 akullista tällä takana ja nälkä valtava. Odotan, että saan säädöt sopimaan ja pääsen jalkakrampista
eroon. On ihmisiä, joilla jalat vispaa yksin ajaessa, siis minä? =D Kiehtova laji, kun jaksaa antaa aikaa ja
noviisina ottaa opit vastaan.

Sunnuntaina ei ole menoa, ei kun on, eurajoelle! Moneltas ovet aukee?  ;)

Hadesbear:
Taasen akkuja ajeltuna GT12 ajokilla, olisikohan ainakin 6 akullista kertynyt tai reilu..?
Perusrutiineiksi otin mäkkärin oppeja, joka erän jälkeen tietyt rituaalit, säädöt yms..
Tällä kertaa en edes pidottanut edestä ulkopuolia..  ;D

BL parani viime kerrasta, tänään parhaimmillaan BL11,19s, 25 kiekkaa ja keskiarvo 12,04.
Vitoset vielä hajanaisia, okei menty välillä nopeinta aikaa "hakien", jollon tasaisuus kärsii, opetellaan yhä  ;D

Perustuntuma hyvä ja seuraavaksi lähdetään rakentamaan tasaisia vitosen eriä.

bluevan:
Elämän ensimmäistä kertaa oltiin ajamassa sisäradalla ja voi ristus notta on tuo vaikeeta :O
Muutama tunti tuli pyörittyä muiden jaloissa ja suurin ongelma kun ei malta kääntää sitä rattia ihan silleen varovasti ..joko kääntää heti liikaa
tai sit ajoitus on ihan mettässä :)
Päivän saldo ..3sek muita hitaampi/kierros,1kpl C-pala,1kpl ohjauspala,3kpl servovarsia :(
Että silleen

rMa:
Muutama akku lisää 12r6:lle ja pikkuhiljaa alkaa säädöt hahmottua. Toisin sanoen kopioin vanhan auton asetukset keulaan ylätukivarsien välitukea myöten ja laitoin iskariin 60wt öljyn jolla näppituntumalta samankaltainen vaimennus kuin vanhassa autossa.

Assoleirin best lap on nyt JJ:n 10 vuotta vanhalla assolla, paras tulos uudella 12R6:lla ja kolmantena sekä tuloksessa että best lapissa sitten tuo 5 vuotta vanha asso. Akku poikittain kahdessa nopeimmassa mutta hiukan sellainen fiilis on että pitkittäinen toimisi sittenkin paremmin sillä pidolla mitä on käytettävissä. Selviää kunhan testit etenee.

Säätimien erotkin pitää vielä selvittää, tuntuisi että vanhan auton Hobbywing veisi autoa hieman ripeämmin kuin uuden Reedy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta