Ilmoitustaulu > Ajamaan/lennättämään/tapahtumat

RaumRC sisärata Eurajoella 2017-2018 höpinät ja löpinät

<< < (2/7) > >>

rMa:
Iltavuoroon ehdin muutamalle akulliselle. Radassa oli pitoa jo ihan eri malliin kuin keskiviikkona, GT12:lla mentiin alle 11 sekunnin. Säädöt oli tuubien rasvaus ja hieman haritusta lisää, autosta tuli oikein hyvä. Vanhalla 12R5.2:lla ajettiin vielä, uusi autokin oli mukana mutta ei vielä ajokunnossa. Ehkä ensi kerralla sitten. Paras tulos 27 5,04.

macman:
No niin Portugalista tuli palattua alkuviikosta ja keskiviikkona suoritettiin nopea lajin vaihto. Comppi ja classic mini ovat valmiina lauantain kauden aloitukseen Äänekoskella. Compilla sain parhaimmillaan aikaiseksi 21 lap/ 13.78. Hiukan on ajo hapuilevaa , mutta eiköhän se siitä vielä parane?

rMa:
Muutama akullinen tuli taas ajettua. 12R6:n käyttöönotto ei varsinaisesti edistynyt - päinvastoin lainasin Reedyn moottorin vanhaan autoon vanhan Orca prostockin tilalle. Kierrosaika parani moottorin vaihdolla pari kymppiä ja tulos 28 kierrokseen.

JLe:
Minä puolestaan kikkailin Ovikiilan moottorijohtojen kanssa ja trimmailin uusia koreja. Touringin ajaminen luonnisti hyvin, mutta yksi tuplanivelvetarin pidätinsokka aukeili ja nyt ei löytynyt motivaatiota sen fiksaamiseen.

Ovikiilan keulasta shimmasin vähän väljiä pois ja vaihdoin tuoreet etujouset. Ajoon tuli tällä kertaa vanhempaa saapumiserää olevat CRC:n renkaat ja uusi AMR-kori. Vähän pidotuksen kanssa kikkailua ja välillä otin akun turhan aikaisin pois latauksesta joten kunnon 8min tulosta ei tällä kertaa tullut mutta viimeisellä akulla päästiin alle 10s kierrokseen (9,94) ja muutenkin kierrosajat alussa olivat kyllä melko hyviä, 10,0-10,3 välillä suurin osa.

Näemmä tuo 6.5t-kiilakin syö sen verran tehoa että nuo vanhat akut eivät jaksa viedä 8min ellei lataa oikeasti täyteen, eikä ota sitten pois kun latausvirta on pudonnut vain puoleen...

-Jykä

rMa:
Ensimmäiset pari akullista 12R6:lla ajettu. Tottelee ohjausta ja kiihtyy kun käsketään. Säätöjen kanssa en ehtinyt iskariöljyn vaihtoa (30->50wt) lukuunottamatta pelaamaan. Pari kolme kymppiä on aikaeroa vanhan auton vauhtiin, saa nähdä mihin päästään kunhan ehditään säätämään lisää. Nykyisellään vaatii vähän kaasun nostosta apua mutkaan sisään ajaessa ja puskee lievästi kun mennään kaasulle. Vanhassa autossa kaasun painallus sai auton kääntymään lisää mutkasta poistuessa joten hieman pitää säätöjen kanssa vielä pelata että päästään samaan vauhtiin.

Akkuhan on tässä poikittain ja vanhassa pitkittäin - saa nähdä osaanko säätää yhtä hyväksi tällä layoutilla vai pitääkö alkaa akun asentoa muuttamaan?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta