Keskustelu > Kaluston esittely

HotBodies D413

<< < (2/2)

JariP:
Kovaa menee HotBodies. Patteri kassilla ajanut 10min heatin ilman kaatoja käsivaralla keskiarvo kierrosaika 42.2x sec.

JLe:
Noh, keskiarvokierrosajassa on sitten vielä kirittävää... Mulle mahtui 43- ja 44- alkuisiakin kierroksia jokunen kappale.

Pelottavan samaa vauhtia sitten tolla pääsee patterikasin kanssa. Kai se keveys vaan mutkissa antaa sen verran etulyöntiasemaa... Kuitenkin suoralla nopeudet jää alhaisemmiksi 1/10-autolla. Takasuoran hyppyä ei pääse yhdellä loikalla mitenkään varmasti tolla 1/10-autossa, siinä missä patterikasit laskee läpi niin että heilahtaa.

Mutta katsotaan jos viikonloppuna saataisiin MyLaps pystyyn niin tulee tarkempaa analyysiä.

Mutta jos pääsee patterikasien kanssa about samoihin kierrosaikoihin, niin on sitten ainakin kilpakavereita, 1/10-buggyjä ei radalla ole kuitenkaan näkynyt suunnattomia määriä...

JLe:
Nonnii, taas on Holy Bible Racing saanut ulkoilutusta...

Yritin pientä rengasvertailua tehdä HoleShotin ja Pro-Linen Ionin välillä ja rutikuivalla ainakin HoleShot toimii paremmin. En päässyt kellotuksen makuun, mutta fiilispohjalta uskallan sanoa sarjarenkaan valintaa ihan oikeaksi...

Itse auto kestää kyllä ilmiömäisiä määriäpaukutusta ja kaatoja sekä huonoja hyppyjä. Yhden iskarikorkin (alkuperäinen, muovinen) sain halkeamaan mutta varaosahuolto pelaa kyllä todella hyvin. Kaksi päivää myöhemmin pääsin jatkamaan Shakedownia.

Spurreja olen nyt saanut silvottua kolme kappaletta siliäksi. Alan epäillä, että käyttämäni Hudyn alupinjoni on ajan saatossa kalvaantunut sen verran terävähampaiseksi, että tuon ei tarvitse paljoakaan siirtyä niin muovi antautuu alta pois hyvinkin nopeasti. Ja kun spurrin vaihto edellyttää keskidiffipukin irroittamista, niin sen jälkeen olisi hyvä pistää tippa kierrelukitetta ruuveihin... En tietenkään näin tehnyt vaan kiristelin ruuveja käsin "sen verran piukkaan kun uskaltaa", kuitenkaan moottoripukkia ja keskidiffin toista kannaketta en haluaisi pilata pyöräytettyjen jenkojen takia. Josko Arska sais heinäkuun aikana jokusen spurrin tilattua ja vaihdettua niin samalla pistäis nuo diffipukit lukiteavusteisesti paikoilleen.

Valitettavasti eilen viimeinen ratas antautui ennen radan suolavesikäsittelyä, olisi ollut mielenkiintoista nähdä mihin vauhti riittää kun pito paranee...

Mutta kyllä nuo kasiautot vaan kovaa menee, pattereilla tai nitrolla. Tällä haavaa Ulvilan jätkien Best Lapit siellä 38 sekunnin nurkilla. Oma epävirallinen ennätys yhä 41,99. Rutikuivalla radalla ja M3-HoleShotilla sain eilen 42,4X kierroksen jäämään parhaaksi tulokseksi. Yhteensä en kyllä ajanut montaa kierrosta rattaiden antautuessa. Pitää joskus poiketa Raumallakin koittamassa Wanhaa, mutta se on aikaisintaan elokuussa. Lauantaina taksikuski nostaa kytkintä ja täräytän töiden merkeissä Aasian puolelle...

Summa Summarum: Auto on kelpoinen, kuski sortuu amatöörivirheisiin harrastusvuosista huolimatta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta