0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
...Mitä varaosia pakkiin kannattaa hommata valmiiksi, optio-osat ja mitä litkuja iskareihin ja diffiin?
Isot pojat foorumeilla väittää että tukivarsia ja iskaritorneja menee kuin leipää, mutta ei meidän kummastakaan assosta ole mennyt ensimmäistäkään tornia. Yhden tukivarren olen vaihtanut edestä T4:sta.
Sulla kun on se 17T pinjoni niin se vaatii kaverikseen oikeastaan sen suurimman mahdollisen spurrin, eli 87 hampaisen. 84T rattaallakin se toimii, mutta ilman modauksia välys jää niin isoksi että rattaiden ikä voi jäädä vähän lyhyeksi. Toisaalta en ole varma onko moottoripukin modaamisesta mitään iloa kun motti on niin lähellä vaihdelootaa, ettei se siitä varmaan enää lähemmäs mene vaikka kuinka suurentaisi kiinnitysreikiä.Tuolla 17/87 välityksellä, 4400kv motilla, ja 2S lipon nimellisjännitteellä tulee teoreettiseksi nopeudeksi ~40km/h* ja kun ottaa huomioon että motin voima riittää keräämään tuon nopeuden hyvinkin nopeasti, olettaisin että välitys on aika passeli Wanhalle.Vertailun vuoksi: Miikan autossa on teoreettinen nopeus ~39km/h(niillä välityksillä millä itsekin kokeilit autoa) ja vaikka motti on laiskempi kuin sun, autolla pärjää silti radalla oikein hyvin.*Nopeuden laskemisessa ei ole otettu huomioon renkaan pullistumista eikä muita luonnonvoimia. Vain välitys, jännite, motin kv ja renkaan halkaisija.
En ota mitään vastuuta jos joku loukkaa itsensä 17/87 välityksillä