Kirjoittaja Aihe: Team Associated TC6.2 Factory Team  (Luettu 60989 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #20 : 29.10.2014, 23:04:46 »
Lyhyet linkit varmaan "taipuu" mutkaiseen profiiliin mukavasti. Mielenkiintoista nähdä miten akku takana pelaa, itsellä on tullut aina vähän sellainen Porche 911 fiilis kun olen mokomaa kokeillut.

Ennakkotiedoista poiketen ehdin muutamalle akulliselle tänään, kiitos vaan Hannulle että jaksoi pitää ovet avoinna. Edellisestä setupista muutoksena etuiskarit pykälän vinompaan (3B) ja etulinkkien sisäpäät puoli milliä alemmas (3 -> 2.5mm), ajatuksena että korkeampi roll center toisi vähän lisää vetopitoa ja kompensoisi samalla iskarin kallistusta. Lisäksi tajusin vasta että arm sweep vähentää ackermania, niinpä otin bell crankista milliset shimmit pois palatakseni lähemmäs tehdassetupia. Mazda GX pääsi taas vertailuun LTC-R:ää vastaan. Johtuuko sitten korin kulmikkuudesta vai mistä mutta mielestäni GX on kulmikkaampi ohjastaa kuin LTCR, jälkimmäinen vaan sopii paremmin allekirjoittaneen lapaseen. Kellolla koreja ei tänään päästy vertailemaan eli ihan fiilispohjalta mentiin.

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #21 : 30.10.2014, 07:01:02 »
Mä en oo päässy Porschella ajamaan (paitsi 911 turbon kori oli kerran kisakorina Ugin kerhokahinoissa...) mutta Top Gearia katsomalla oon ymmärtäny että perä kun saa sivusuuntaista nopeutta niin se on kuolemanheijari samantien.

Rakentelu lähti siitä kun "jottai tarttis tehä" ja ajattelin että joku on jo pyörän keksinyt, jos ite vaan rasvais laakerit ja lisäis ilmaa ja tuossa iso osa muutoksista meni oman ajattelun mukaan "loogiseen suuntaan". Ohjausta rauhoitettiin ackermannilla, perä on tuntunut mulla kiihdytyksissä niiavan liikaa, siihen jäykempää öljyvä ja kallistuksenvakaajaa. Tuota kapeaa perää hämmästelin aikani mutta keräsin rohkeuteni ja käänsin pilkkunikaleet toisin päin. Sunnuntaina sitten joko monta akullista testiajoa tai sitten pahoitetaan mieli sillä ekalla ja ruuvaillaan loppupäivä?
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #22 : 02.11.2014, 20:53:12 »
Päivän aluksi laitoin paketista uuden kierroksen Sweepin renkaita alle. Ekan vedon jälkeen kaipailin hiukan lisää vetopitoa etenkin pääsuoralle kiihdytyksessä, lisäksi keula tuntui valuvan liian helposti linjalta jarrutuksissa. Pikkuviilausta setupiin: etulinkit lyhemmäksi ja molemmissa päissä linkkien sisäpäät alemmas eli roll centeriä ylös, iskarit pykälän kaltevampaan asentoon. Ajettavuus, tulos ja kierrosaika paranivat joten suunta oli oikea. Mielenkiintoista nähdä miten Volantet toimii tällä setupilla, Jaakon kisoissa ajamaan best lapiin ei ole matkaa kuin pari kymppiä.

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #23 : 08.11.2014, 17:40:39 »
Pyöränlaakerien tarkistus, toisen vetoakselin vaihto ja iskarien läpikäynti tänään ohjelmassa. RSD:n jousia puristeltuani tulin siihen tulokseen että pinkki on hieman löysempi kuin sininen vaikka taulukoissa lukeekin toisin. Kokeeksi jouset siis toisinpäin, sininen eteen ja pinkki taakse. Iskareihin hieman aiempaa notkeammat 40/35 öljyt.

Spoolin teräslähdöt syö mukavasti vetarin tappeja, pieni pala toisesta tapista oli lohjennutkin. Delrin lähdöt pitääkin laittaa hankintaan kunhan niitä jostain saa.

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #24 : 10.11.2014, 07:00:23 »
Noniin, luotto autoon löytyi pienten muutosten jälkeen ja se oikeutti kympin rikkomiseen. Hannulle annoin kyllä ratamaksua ehjän kympin...

BL 9.80, tulos 29/5.xx,xx ; Ehjä vitonen ei missään nimessä ollut, mutta ei sentään isoja kaatoja ollut yhtään.

Muutoksia aiempaan setuppiin: 1 aste camberia edessä ja takana sekä 1,5mm levikeprikat taakse heksin ja vanteen väliin. Ensi kerraksi vois koittaa joko vakioleveyttä (1dot) takana taikka peräti nykynikaleet (2dot) kääntää ulospäinsuuntautuviksi ja jättää heksiprikat pois.

Oli kivaa, pääpiirteittäin.
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #25 : 10.11.2014, 07:16:09 »
Itse pitäydyin vielä kapeassa autossa. Edellisessä viestissä mainittujen lisäksi aavistus maavaraa ja droopia lisää sekä auto lyhyeksi myös takapäästä rotaation lisäämiseksi. Auto toimi mainiosti myös uudella profiililla: keulan sai jarrutuksessa asetettua hyvin linjalle ja perä asettui kaasulla mukavasti hieman ulommas. Lievästi siis yliohjaava olematta liukas, todella hyvä ajaa. Setup toimi ehkä parhaiten tähänastisista.

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #26 : 12.11.2014, 08:59:43 »
http://www.teamassociated.com/pdf/cars_and_trucks/TC6.2/setup_sheets/tc6-2_hebert_halloweenclassic_2013.pdf

Kurkkisin taas isojen poikien setuppiloita, ja tämä setuppi tarjoaa vähän samaa näkemystä mitä itselläkin oli. Ajattelin vähentää aurausta enkä leventää perää. Tuossa tehty viemällä pinnit takana aivan sisimpään asentoonsa, punnitsen vielä mahdollisuutta että laittaisi vain takapään etummaiset kiinnikkeet "keskelle" (1dot). Varmaan kokonaisuutena tuo etummaisten kiinnikkeiden muuttaminen olisi varmempi ratkaisu jos kaatuilua tahtoo vähentää.

Tuossa setupissa myös paksumpaa öljyä takaiskareissa ja vähän notkeampaa keulassa. Voi sitäkin kokeilla.

Mitä tästäkin taas opittiin? Emmää tiedä.
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa jj.luoma

  • RaumRC ry.
  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 281
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #27 : 12.11.2014, 22:27:58 »
Juu eli kokeilin vähän mukaillen tuota kapempaa setuppia. Ei kyllä vaikuttanut oikein mihkään, perä pysyi edelleen liukkaana. Siinä sitten koittelin pistää löysempää jousta peräpäähän ajojen aikana, kunnes alla oli löysimmät mitä pakista löyty. Eikä vieläkään auto tuntunut hyvältä ajaa mutkissa eikä suoralla.
 No sit ajattelin et kokeillaan jotain extraa ja iskin taakse suoraan jäykimmät jouset mitä pakista löyty, eli toisesta äärilaidasta toiseen. Katos kummaa alko perä tuntumaan jo paljon paremmalta, nyt jo osittain pysyi mutkissa takana mihin se kai käsittääkseni kuuluu. Eli ajoista jäi jäkeen auto jossa on silverit edessä ja takana Tamiyan valkoiset. No näistä lähtökuopista jatketaan sunnuntaina taas etsimistä, josko se setuppi sieltä löytyis vielä. Kauheeta hakemista tää on, mut joskos se sokeakin kana löytäs jotain jyviä kun tarpeeksi haahuilee.

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #28 : 13.11.2014, 08:06:10 »
Jos perään haluaa pitoa, niin mulla sitä eniten on lisää tuonut 1mm prikkaa tukivarsikiinnikkeiden alla kitin 0,5mm sijaan. Ikävähän niitä prikkoja sinne väliin on laittaa, mutta mielestäni silti kokeilun arvoinen vähti.
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #29 : 14.11.2014, 19:06:04 »
Viime sunnuntain setup tuli otettua vihdoin talteen. Moottori vaihtui SP:n 6,5 lankaisesta LRP:n 5.5 lankaiseen. Paukkua tuli mukavasti lisää ja vähäiselläkin ennakolla kulku tuntuu riittävän. Aikaisemmissa setupeissa taka-auraus on virheellisesti merkitty 2.5 asteeseen vaikka ainakin nimellisesti samat insertit kiinnikkeissä tuottaa 3 asteen aurauksen.

Kokeilin myös pehmentää takapäätä iskaria kallistamalla mutta autosta tuli levoton ajaa vaikkei pito oleellisesti heikentynytkään. Sunnuntaina sitten testataan taas jotain muuta, ehkäpä jäykempää jousta sekä eteen että taakse.
« Viimeksi muokattu: 14.11.2014, 19:23:31 kirjoittanut rMa »

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #30 : 18.11.2014, 22:09:51 »
Viime kerran ajot loppui lyhyeen moottorin ylikuumentumisen myötä. Jäykemmillä jousilla tehty kokeilu oli mielenkiintoinen: sweeperin sai tulla läpi huomattavasti aiempaa lujempaa, sisälenkillä linjalla pysyminen vaikeutui. Roll centerin madaltaminen kävi mielessä mutta jäi sitten kokeilematta.

Huomenna kokeilut jatkuu, toivottavasti vaihtoroottorin myötä moottori toimii taas normaalisti. Moottorin lämmöt oli ennen jäykempien jousien kokeilua pysyneet melko tasaisesti 80 asteen tuntumassa tai vähän alle. Jäykemmällä takajousella tuntui että pitoa etenkin pääsuoralle lähdössä niin paljon ettei moottori jaksanut sutia vaan auto kiihtyi moottorin koko voimalla. Olisiko tuo sitten ollut syynä siihen että lämmöt karkasi? Varotoimenpiteenä otin säätimestä ennakot pois.

Jousina alkuun huomenna RSD:n asfalttisarjasta edessä vihreä 15-16lb ja takana hopea 14.8-15.8lb eli käytännössä molemmissa päissä yhtä jäykkä. Mielenkiintoista nähdä onko tuolla asfalttijousen progressiivisuudella havaittava vaikutus, mattojousissahan jäykkyys oli sama kuin asfalttijousien pehmeämpi lukema.  Lisäksi löysin autotallista palan hiilikuitua josta muotoutui jäykkäri ylädekin takakiinnitystä tukevoittamaan. RSD:n mukaan moinen vähentäisi takarungon joustoa ja toisi takapäähän lisää pitoa veto päällä. Eli testattavaa riittää jäljellä oleviksi treenipäiviksi ennen Tiksin kisaa.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2014, 22:34:06 kirjoittanut rMa »

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #31 : 23.11.2014, 20:02:16 »
Noniin, vahingoista viisastuneina...

Kun tukivarren kiinnityksen korkeutta muuttaa, tarkasta droopit. Puoli milliä roll-centerin säätöprikkoja muutti drooppia 2 milliä ja teki autosta vähintään kiikkerän.

Kun droopit oli kunnossa, alkoi perä lipsumaan turhan herkästi. Tähän korjaustoimena takaiskari tornista vinoimpaan asentoonsa. Renkaina oli uutta ja vanhaa volantea ja niiden liimailusta huolimatta ajo maittoi. Jopa niin paljon että piti hakea lisää kulkua pakin moottorit-laatikosta 5.5t koneen muodossa. Pari vaiko kolme piikkiä pois pinjonista saattoi olla liian raju pudotus välityksessä, ennakot kun ruuvasi säätimestä 6.5t koneella hyväksi havaittuihin arvoihin, pystyi sweepperin ajamaan hieman kovemmalla kaasunkäytöllä kuin aiemmin. Toki tämä nyt ei varsinaisesti haittaa, jos radan nopein kohta muuttuu helpommaksi, sisäsyheröillä ei kuitenkaan kiihtyvyyden kanssa ollut ongelmia, ajolinjojen kanssa enemmänkin.

Kuski on autoonsa todella tyytyväinen, taisin vaan harmittavaisesti olla ainoa Assoilija, joka niin voi sanoa?

<EDIT> Jouset merkattu naulan liian löysiksi, oikeat jäykkyydet 15/14 lb </EDIT>
« Viimeksi muokattu: 24.11.2014, 08:51:34 kirjoittanut JLe »
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #32 : 23.11.2014, 21:23:09 »
Pientä tuskastumista oli tosiaan alkuun kun en meinannut saada autosta ajettavaa sitten millään. Perä lipsui linjalta jarrupaikoissa ja keula valui ulos kaasulla. Lopulta kun pidensin akseliväliä takaa ja vaihdoin asfalttisarjan progressiiviset jouset samanvahvuisiin mattosarjalaisiin eli pink/blue yhdistelmään sekä pelasin linkkien korkeuksien kanssa ajettavuus parani hieman. Progressiivisilla tuntui että matalampi roll center teki autosta liian löysän eikä rengasta saanut oikein "puremaan" mattoon ja auto kallistui liikaa, korkeammalla rc:llä taas kallistusta ei tullut tarpeeksi ja auto vaan valui linjalta. Lineaarisella jousella löytyi sopiva yhdistelmä kallistusta ja purentaa. Vaihdoin lopuksi vielä etujouset jäykempiin ja heitin uuden Volantet alle. Yhdistelmä orange/pink eli 16.7/15.1 paunaa toimi uusilla Volanteilla ihan mukavasti kun linkkien alle laittoi molemmissa päissä 2mm shimmit.
Millin shimmit tukivarren kiinnikkeiden alla jäi vielä paikalleen mutta saattaa olla että ennen tiksiin lähtöä lähtee myös puolisen milliä shimmiä pois...

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #33 : 07.12.2014, 23:39:38 »
Paluu Eurajoelle Tiksin jälkeen oli karu - autohan oli ihan lulla kun pitoa oli enemmän. FTT kisassa pito jäi melko kauas siitä mitä omalle radalle on kehittynyt, eipä ihme ettei säädötkään toimineet. Niinpä palautin tukivarren kiinnikkeiden alle millin shimmit ja levitin takaiskarien alapäät uloimpiin asentoihinsa.
Ylädekin jäykkäri pääsi paikalleen, ruuvasin myös ylädekin ja servon kiinnikkeen kiinni toisiinsa, väliin 4,5mm shimmit. Jälkimmäisen vaikuksen näkee silmälläkin, selvästi eturungon jousto väheni kun runkoa taivutteli käsin. Ylädekin jäykkärin vaikutusta ei suoraan silmällä nää mutta vaikuttaisi siltä että kello tuosta tykkää: jäykkärin kanssa tuli uusi best lap 9.19 ja useita 9.2x aikoja, ilman jäykkäriä parhaaksi ajaksi jäi 9.29 ilman muita muutoksia autoon. Renkaat on aina tietenkin pieni kysymysmerkki, etenkin kun ihan hyvät Volantet saattaa mennä riekaleiksi varottamatta.
Joka tapauksessa auto oli tänään parempi kuin tähän asti; mutkiin sai tulla vauhdilla jarrutukset viime tinkaan jättäen eikä perä lipsunut alta, toisaalta mutkasta ulostullessa sai antaa ronskisti kaasua ilman puskemisongelmaa. Liitteenä setup.
« Viimeksi muokattu: 08.12.2014, 07:24:34 kirjoittanut rMa »

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #34 : 02.01.2015, 22:10:20 »
Stanukunkussa oli jälleen tavoitteena saada autoon hyvä perussetup hieman liukkaammalle matolle. Lisähaasteeksi päätin ottaa käyttöön uunituoreen Bittydesign M15 korin. En ole koskaana oikein päässyt Protoformin Mazdan kanssa sinuiksi ja tämän takia olikin mielenkiintoista nähdä että saisiko tuo käyttämäni outolintu LTCR vihdoin korvaajan. Aamun liukkaiden jälkeen pidon hieman asetuttua alkoi tutusti paremman kääntyvyyden metsästys. Kaiken näköistä tuli kokeiltua ilman merkittävää edistystä, käytinpä kolmannessa finaalissa vanhaa LTCR koriakin paikallaan. Viimeiseen finaaliin sitten löytyi vihdoin suhteellisen ajettava setup: selkeästi perää pehmeämpi keula ja suhteellisen korkea roll center. Jos aikaa olisi ollut vielä olisin luultavasti pehmentänyt jousitusta vielä lisää molemmissa päissä. Tällaisenaan auto kääntyi mutkiin helposti ja perä  pysyi hyvin kurissa raskaammallakin kaasun käytöllä. Setup liitteessä.

Stanukunkun jälkeen oli pari päivää aikaa pohtia miten tuota setupia voisi soveltaa kovemmalle pidolle. Keulan pehmentäminen ei yksinään käynyt päinsä kun jo ennestäänkin pohjalevyyn kertyi runsaasti kumia. Toisessa liitteessä setup johon päädyin pienin hienosäädöin. Keulan anti-dive ja roll centerin nostaminen mahdollisti etujousituksen pehmentämisen, takapäässä on edelleen melko jäykkä jousitus. Puhtaalla radalla mentiin kuin kiskoilla, liian kovalla vauhdilla mutkaan mentäessä auto puski lempeästi. Mutkasta ulostulossa oli todella hyvä vetopito sekä sisälenkin kaarteissa että pääsuoran alussa. Kokeilut jatkuu jousitusta pehmentämällä, saapa nähdä miten paljon roll centeriä voi vielä nostaa ja jousitusta pehmentää ennen kuin kierrosajat tai ajettavuus alkaa huonontua.

Volanten huonoon kestävyyteen leipääntyneenä laitoin alle ylivuotiset asfaltilla jo usemman erän ajetut Sorexin 32R renkaat. Ajettavuus ei yllätyksekseni juuri tuosta muuttunut, kierrosajoissa eroa vain muutama satku. Ensi kerralla kokeillaankin sitten uusia Sorexeja.

Bittydesign M15 korista vielä muutama sana: vakaa, erinomainen peräpito, pienen säätämisen jälkeen kääntyykin kohtuullisesti. Säätäminen jatkuu vielä mutta näyttäisi siltä että potentiaalia on. Myös Bittydesign Nardosta tuli otettua omalla radalla nopeat tyypit ennen Stanukunkkua ja testit jatkuu kunhan M15:n potentiaali on saatu selville. Pikaisen ensitestin perusteella Nardo saattaa olla  se kori joka lopulta ottaa LTCR:n paikan allekirjoittaneen ykköskorina.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2015, 01:34:36 kirjoittanut rMa »

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #35 : 25.02.2015, 09:38:39 »
Hoi hoi,

Ekat ajot sitten sademetsän visiitin ja ihan kelpoisesti sujui. Vähän Ramin neuvoista viisastuneena tehtiin pieniä muutoksia autoon. Isona muutoksena GX-Mazda ja BD Nardo löytyivät U:gin jätelaatikosta ja auton päälle eksyi wanha gunnon MazdaSpeed ja uutuutena BittyDesignin M15, aka EMW.

Ajo sujui, vähän vaan pitää muistella, että miten sitä ajettiin hitaasti kovaa, repivällä ajotyylillä ei oikeasti saatu eroarevittyä Ramin kylmän rauhalliseen etenemiseen nähden ja jostain BL-propagandasta huolimatta jäin aika tavalla altavastaavaksi yhteisten ajojen tiimellyksessä. Josko parin ajokerran jälkeen vähän ranteet notkistuisi ja pystyisi edes jotenkin haastamaan.

Liitteenä uudistettu Setup.

Jykä
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa JLe

  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 329
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #36 : 09.03.2015, 07:54:44 »
Noniin, taas vähän viisastuttiin auton suhteen. Sai ronskisti löysätä etuiskarin öljyn 42,5 wt ja meno vain parani. Jarrutuksissa keula puri paremmin rataan kiinni ja siten monissa mutkissa linjalta lipsuminen väheni huomattavasti. 26L 5.07.XX tais jäädä omaksi huipputulokseksi, vaikka siihenkin mahtui todella monta 12,0X ja jokunen 12,1X kierrosaikaa. Ei tässä ole liikoja ajettu ja nyt laturin ja virtalähteen päästäessä voimasauhut ulos koteloistaan, niin tiedä sitten milloin kausi jatkuu.

Tuotteiden kauniista sinisestä väristä huolimatta toimintasavu oli harmaata.

Jykä
V*ttuilu on välittämistä
AE/Destiny/TLR

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #37 : 09.03.2015, 09:10:07 »
Itse ruuvailin ylädekin ja ohjauslinkistön väliin holkin vähentämään etupäässä rungon joustoa. Rauhoitti ohjausta mukavasti ja kellokin tykkäsi. Latailen tähän setup sheetin myöhemmin mutta lyhyesti sanottuna keula on niin kapealla ja perä niin leveällä kun pystyy. Auto on nyt todella tarkkaan ajettavissa, vielä kun kuski oppisi sitä vähän paremmin hyödyntämään.

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Team Associated TC6.2 Factory Team
« Vastaus #38 : 16.09.2015, 13:19:16 »
Jenkkien asfalttimestaruskisoissa eli ROAR Modified Touring Car National Championship karkeloissa modified luokan kolmen kärki ajoi tuunatuilla TC6.2:lla. Voittajana touring luokassa vielä aloittelijaksi(?) luokiteltava Ryan Cavalieri joka aiemmin jo putsasi pöydän offroad karkeloissa kaikissa ajamissaan neljässä luokassa.

Rccaraction sivustolla on autosta lyhyt juttu josta selviää mitä palikkaa on vaihdettu: http://www.rccaraction.com/blog/2015/09/14/2015-roar-on-road-nats-under-the-hood-of-ryan-cavalieris-winning-tc6-2/

Luultavasti oleellisin muutos on alkuperäistä kevyempien ja lyhyempien TC4:n takatukivarsien käyttö. Edessä on TC5:n tukivarret, jouset on HPI:n valikoimista ja vakaajat vanhan mallin Asson tyyliset Yokomot. Setup sheet löytyy rctech foorumilta: http://www.rctech.net/forum/14182985-post2249.html