Kirjoittaja Aihe: Uusi foorumilainen esittäytyy  (Luettu 9186 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JugeL

  • Jäsen
  • Viestejä: 1
Uusi foorumilainen esittäytyy
« : 15.01.2013, 20:49:45 »
Tervehdys RaumRC.nettiläiset!

Ajattelin ihan vaan hyvien tapojen mukaisesti esittäytyä uutena käyttäjänä :)

Tutustuttiin muutamiin RaumRC:läisiin Raision Stanukunkussa viime vuoden lopussa, ja nyt MLe:n "kutsusta" tuli rekisteröidyttyä tämän foorumin käyttäjiksi. Kiitokset vielä kerran Leballe ja MLe:lle tiukasta väännöstä rookie-luokassa. Ne olivat minun  ja meidän juniorin ensimmäiset kilpailut touring-autoilla, jäi hyvät muistot!

Harrastus tuli aloitettua syys-lokakuussa 2012, kun pojan isoisä vei hänet MäntsMK:n kerholle (Mäntsälästä siis ollaan) kokeilemaan kerhon omaa autoa. Seuraavana lauantaina olin jo minäkin mukana kyselemässä "tyhmiä" paikalla olleilta kokeneilta harrastajilta. Vastaanotto oli mukava ja kysymyksiin vastattiin auliisti, tokihan mahdolliset uudet jäsenet on aina tervetulleita!
No sehän oli sitten menoa, pojalla tuntui pysyvän auto hyvin hanskassa jo parin ajokerran jälkeen. Olihan se sitten alettava omaa kalustoa haalimaan kasaan.

Mäntsälän omalta "pojalta" C. Anderssonilta sattui löytymään kasaamaton Asso TC6 FT, vaikutti hankinnan arvoiselta autolta. Ja sitä se on ollutkin! Assot oli yksi syy Raumalaisiin tutustumiseen Stanukunkussa, en ollut koskaan nähnyt niin montaa AE:tä samassa pöydässä, tai siis oikeammin missään.. Täällä meilläpäin melkein kaikilla muilla on Xrayt tai Tamiyat.
Auton mukana saatiin muitakin varusteita, esim. pari kiloa varaosia, ja muutenkin lähes kaikki on tullut hankittua käytettynä RC10:n myyntipalstan kautta pikkuhiljaa, tarpeen mukaan. Näin ollaan vältytty henkilökohtaiselta konkurssilta!

Jonkin aikaa pojan ajamista seuranneena omakin ajokuume nousi niin korkeksi että oma auto oli saatava.
Siihen antoi lievitystä käytettynä hankitty Xray T3, Joulukuun alussa 2012. Pari kertaa treeniä ja kisoihin Raisioon - mitä ihmettä mä oikein ajattelin kun ilmoittauduin! Siinäpä ne ajatukset kisoja edeltävänä yönä klo 02:00, kun ei se uni oikein tullut silmään... Mutta hyvinhän ne meni sitten loppujen lopuksi, mutta kyllä jännitys oli kova!

Nyt olisi tarkoitus pojan kanssa kierrellä Etelä - Länsisuomen kerhokisoja ja yhteen tai useampaan FTT-kisaankin vois tutustumislisenssillä osallistua.

Haluan painottaa että mun mielestä juuri kilpailut on tämän harrastuksen suola, tuli todistettua viime sunnuntaina eli 13.1. alue 5:n kerhokilpailussa Nokialla. Todella hauskaa, rentoa menoa TSS-10 -luokassa, ilman minkäänlaisia "kilpailupaineita". Sijoituksella ei mitään väliä, pääasia että sai ajaa ja harjoitella, ts. treeni muiden joukossa!

Niin, taitaa se meikäläisenkin Xray vaihtua Associatediin.. Olen niin ahkerasti opetellut säätämään tuota pojan Assoa ettei ehkä kannata alkaa nyt muihin autoihin tutustumaan.

Terveisin

JugeL



Associated TC6, Associated SC10.2, Schumacher Mi4CXL

Poissa rMa

  • RaumRC ry
  • Chuck Norris
  • Viestejä: 1510
Vs: Uusi foorumilainen esittäytyy
« Vastaus #1 : 16.01.2013, 08:08:57 »
Tervetuloa foorumille koko porukan puolesta! Kuulinkin muilta että lauantaina olisi joku Asso näkynyt Stanukunkussa, en tietenkään uskonut kun en joulupukkiinkaan enää usko... :)
Hienoa että jossain muuallakin ajellaan Assoilla kuin Raumalla ja Ugissa. FTT-kisoissa ollaan oltu vähän outoja lintuja, eipä siellä ole paljon muita assokuskeja näkynyt.