Pistetäänpä hieman lisää tarinaa. Omalta osalta spora meni niin hyvin kun vaan voi.
Ainoastaan neljäs jakso tuotti harmaita hiuksia. Nelosradalla oli varsin haastavat 1. ja 4. portit ja vitos portti tuotti myös hankaluuksia.
Ykkösportilla en ehkä runtannut ihan tarpeeksi ja auto ei saanut liukkaasta kalliosta. Tuloksena liukuminen
alemman mollan päälle. Nelosportilla taisi vain kantti loppua kesken. Auto olisi pitänyt pakittaa 1cm vielä pidemmälle nyt eturengas tönäisi mollaa hieman. Mutta joka tapauksessa kolmelta jaksolta pohjat.
Ainoastaan ne nelosradan mollat erottivat minut voittajasta
1.9:ssä tilanne meni varsin tiukaksi. Oikeastaan jos olisin ollut tietoinen pistetilanteesta kolmosradalle lähtiessä olisin jättänyt viimeisen bonus portin hakematta. Nyt siltä reisulta kertyi 15 ylimääräistä pistettä (+20-5p) kun ajan loppuessa jouduin nostamaan auton maaliin prkl.... No ei se maksanut kun voiton
Sunnuntain fokkis olikin sitten surullisempi tarina. Auto saatiin lauantai-iltana mitä parhaimpaan iskuun.
Kisapaikalla Weke veti pienet koeajot. Kone meni mykäksi hiilien jousen katketessa. Kenelläkään ei ollut varakonetta tarjolla valitettavasti. Järjettömän mekkaamisen jälkeen saatiin kahdesta 1.9crawlerin rikkinäisestä koneesta kasattua toimiva kone. Ainoastaan tehot olivat aika tavalla hukassa ja moottori kipinöi niin voimakkaasti että siitä aiheutui ohjaukseen häiriöitä. Mutta päästiin kuitenkin radalle kunnes taas alkoi tapahtua. Allekirjoittaneen hutiloinnin takia pinjoni pääsi lyömään yli. Ja taas korjattiin
Lopuksi korjattu kone vielä antautui viimeisellä jaksolla huoh....Että siinä oli niitä vastoin käymisiä!!!
Mutta joka tapauksessa hauskaa oli varsinkin Lauantai-illan rakentelut jäävät unohtumattomasti mieleen