Keskustelu > Kaluston esittely

Team Associated B4.1

<< < (2/13) > >>

PSo:
Tämä selvä, eli nuo menee nyt vaihtoon...
Onkohan muilla tarvetta tilailla esim. LiquidRc:ltä tavaraa? Säästäis vähän postikuluissa...

rMa:
$0.99 kulut, siinäpä sitä onkin säästämistä  ;D
Asson osanumero #1282, eli ASC1282 tai AE1282 kaupasta riippuen, on koko setti B4:ään. Eipä näy olevan Liquidilla hyllyssä juuri nyt, hintakin olisi ollut muistaakseni edullinen 19.90$ mutta Ebaysta saa ihan kohtuulliseen hintaan:
http://cgi.ebay.com/Associated-Titanium-Turnbuckle-Set-Blue-B4-ASC1282-/160537845136?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item2560cd1d90

PSo:
No kyllä tuossakin on säästämistä, kun sen jakaa vaikka kymmenellä  8) vaikka totuus on se että sekoitin noi liikkeet...
Pitää koittaa tilata kun niitä taas löytyy.
Muuten homma etenee hyvin, huomenna radalle ainakin katsomaan ja ehkä ajamaan jos kehtaa. Soitin sille Jussille että miten homma toimii niin kehotti huomenna tulemaan paikalle kun on ns. kerhoajot. Jos muistan oikein niin kausi maksaa tuolla radalla jäseneltä 60e, hintaa laskee jos osallistuu talkoisiin.
Uus kori on ja siipi on laitettu maalaukseen, tarkkaa mallia ei ole vielä mutta laitan kuvia kun saa takaisin.

PSo:
No niin, eka reissu radalla takana...
Mistä sitä aloittais, no mikään ei menny rikki, ainut tappio oli yks koripinni, sen sain jo uuden...
Mutta reissu sinänsä oli kyllä hieno, paikalle päästyäni rataa kiersi vain yksi auto, mutta heti vauhdista näki että kaveri on ennenkin ajanut ja auto kulki kuin kisoissa konsanaan.
Siitä sitten akku kiinni ja radalle, odottelin hetken kun tämä tyyppi ajoi aina muutaman kierroksen ja sitten taas auto sisälle ja pientä säätöä.
Eka kierros: Kesti varmaan 5 min. Ei mennyt suoraan eikä oikein kääntynykään ja jos kääntyi niin aika monesti väärään suuntaan. Plus että ensimmäisillä 10 kierroksella oli auto jossain katollaan... Mutta siitä sitten pikkuhiljaa niin ei aikaakaan kun eka kierros meni pitkin rataa ja vielä renkailla, joten kehitystä voi havaita jo heti ensi minuuteilla...
Aikani siinä kiertelin rataa ja väistelin kun TLR suhahteli ohi, taisi suhde olla 1:3, minä siis yksi ja TLR 3, samassa ajassa =)
Päätin kuitenkin vähän käydä kyselemässä että mitäs täällä oikein ajellaan niin selvisi että kaveri oli jäänyt tekemään iskunvaimennin testiä, kuulemma kiva rata ajella ja muutenkin hyvät puitteet. Jouduin tunnustaa sitten että joo minäkin tässä just ensimmäistä kertaa radalla, että muuten hyvä fiilis mutta se neljä minuuttia pitäis saada kierrosajasta pois. Ehkä hieman yllätyksenä tuli se että kaveri laittoi heti autonsa pois ja kysyi vaan että would you like to have some advises? Ja minä notta johanny toki.
Seuraava puoli tuntia oltiinkin sitten sellaisessa opissa että oksat pois, sata pientä asiaa ajamisesta ja kalustosta. Kokeili ajaa mun omalla ja totes vaan että hieman löysä etupää, vastasin vaan että samaa kans katoin  8)
Eikä oikein tykänny mun takarenkaistakaan, kysyi että olinko suditellu asfaltilla? Tuumasin että no enkä vähän, en kehdannu totuutta sanoa, että eka 20 min koko autolla oli firman asfaltilla...
Mutta lopputulos oli se että jokin pieni käsitys tuollaisen ajamisesta tuli, ja mikä tärkeintä niin olihan se hienoa hommaa kaiken kaikkiaan, joten huomenna uusiksi...

rMa:
No eipä ole kyllä hullumpi alku harrastamiselle jos MM-kisailijalta saa neuvoja :)

Nyt sitten JC Double Dees ja vanteet tilaukseen että alkaa perä pitää, ilmoittelepa sitten kun se 19.5 sekunnin aika on plakkarissa :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta