Keskustelu > Kaluston esittely

Team Associated TC6.2 Factory Team

<< < (3/8) > >>

JLe:
Ei tullu reflexin pakettia, mutta diffi on kasassa, vetarit nipussa sekä moottoripukki ja tukivarret löysivät paikkansa pohjalevystä. On aika piukat, ei oo klappia vähääkään... Ehkä liiankin piukat...

Illalla lisää.

Jykä

JLe:
Noniin...
"Raaka voima ei toimi, jos sitä ei käytä tarpeeksi"
Tukivarret herkistyivät napakalla iskulla 10mm rautasoirolla.

Muuten rakentelu oli tuttua, vaikka moottoripukki uusittu olikin. Ohjaus oli likipitäen identtinen exon kanssa.
Auto möllöttää nyt iskareita ja kallistksenvakaajia vaille mekaanisesti valmiina. Männät kun uupuu iskareista ni ei jaksa tehä.
Tai olis noita assolaisia, mut ei oikeita 3x1,1mm mäntiä. Exo kun on hani-hallissa kahlittuna niin ei pääse sieltä lipastamaan.

Samoin spooli pitää ottaa vanhasta autosta alu-ulostulojen ja kevennetyn spoolirungon takia.

Mut kun ei oo ajokalustoo muutenkaan, ni huomenna voi säätää kallistuksenvakaajat ja vaikka rakennella Maken autoo...

Jykä

rMa:
Ei ne tukivarret tosiaan ihan pikku napautuksella vapautuneet. Tukivarren kiinnikkeiden insertit on mitoitettu tosi napakaksi, eipähän ainakaan tule turhaan klappia. Ohjauspaloissa klappia onkin sitten riittämiin, onneksi siitä pääsee eroon pidätinruuveilla.

Iskarit tuli huollettua tänään, samalla RSD:n O-renkaat vaihtuivat B5:n X-mallisiin. Jo alun perin rakennusvaiheessa tuli todettua että iskarin varsien muoviholkeissa on pientä mittaeroa joka aiheutti lievää nahkeutta mutta alapään "korkkeja" hieman löysäämällä iskareista tuli todella herkät. Aika näyttää miten öljyt pysyy sisällä ja huomaako herkkyyden myös ajaessa.

Hankin edelliseen autoon RSD:n akun pikakiinnityssarjan. Tykästyin teipittömään kiinnitykseen sen verran että pithän sellainen tähänkin autoon saada. Servovarsista ja kiilan lipo standoffeista syntyi RSD-tyylinen kiinnitys hintaan 0e.

JLe:
Moro,

Sain sen verran siivoilulta rauhoitettua itseäni että napsuttelin vähän setuppiloista, jolla lähdetään sunnuntaina sitten tyypittämään uutta Plussapallo-circuittia.

Renkaina käytetty tähän asti QTS-Sweeppejä, Volanteja odotellessa...

Jykä

JLe:
Viisi akullista viisaampana...

Eurajoen rata oli kyllä paikkana upea, puitteet vakavaan treenaamiseen kisoja kiertäville on nyt olemassa.

Kuskista: Vuoden aikana ajettu touringia neljä akkua viime viikonloppuna Ugissa. Vähän oli vielä siis "nivelet kohmeessa" pari ekaa akullista.

Niiden jälkeen tein seuraavat setuppimuutokset liiaksi kallistelevaa autoa korjaamaan sekä puuttuvaa takapitoa lisäämään:

Naulan jäykemmät jouset koko autoon (Eteen 15lb ja taakse aiemmin edessä ollut 14lb) sekä puoli milliä lisää prikkaa takapään tukivarsikiinnikkeiden alle, nyt kokonaisuudessaan millin verran prikkoja siellä.

Auto toimi todella hyvin, kun vaan kuski malttoi ajaa rauhallisesti. Kun saan Mazdan korin jostain menoa rauhoittamaan niin varmaan alkaa ajo maittamaan entistä enemmän. Nyt se oli jo makiaa...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta