Keskustelu > Kaluston esittely

Team Associated TC6.2 Factory Team

<< < (8/8)

JLe:
Hoi hoi,

Ekat ajot sitten sademetsän visiitin ja ihan kelpoisesti sujui. Vähän Ramin neuvoista viisastuneena tehtiin pieniä muutoksia autoon. Isona muutoksena GX-Mazda ja BD Nardo löytyivät U:gin jätelaatikosta ja auton päälle eksyi wanha gunnon MazdaSpeed ja uutuutena BittyDesignin M15, aka EMW.

Ajo sujui, vähän vaan pitää muistella, että miten sitä ajettiin hitaasti kovaa, repivällä ajotyylillä ei oikeasti saatu eroarevittyä Ramin kylmän rauhalliseen etenemiseen nähden ja jostain BL-propagandasta huolimatta jäin aika tavalla altavastaavaksi yhteisten ajojen tiimellyksessä. Josko parin ajokerran jälkeen vähän ranteet notkistuisi ja pystyisi edes jotenkin haastamaan.

Liitteenä uudistettu Setup.

Jykä

JLe:
Noniin, taas vähän viisastuttiin auton suhteen. Sai ronskisti löysätä etuiskarin öljyn 42,5 wt ja meno vain parani. Jarrutuksissa keula puri paremmin rataan kiinni ja siten monissa mutkissa linjalta lipsuminen väheni huomattavasti. 26L 5.07.XX tais jäädä omaksi huipputulokseksi, vaikka siihenkin mahtui todella monta 12,0X ja jokunen 12,1X kierrosaikaa. Ei tässä ole liikoja ajettu ja nyt laturin ja virtalähteen päästäessä voimasauhut ulos koteloistaan, niin tiedä sitten milloin kausi jatkuu.

Tuotteiden kauniista sinisestä väristä huolimatta toimintasavu oli harmaata.

Jykä

rMa:
Itse ruuvailin ylädekin ja ohjauslinkistön väliin holkin vähentämään etupäässä rungon joustoa. Rauhoitti ohjausta mukavasti ja kellokin tykkäsi. Latailen tähän setup sheetin myöhemmin mutta lyhyesti sanottuna keula on niin kapealla ja perä niin leveällä kun pystyy. Auto on nyt todella tarkkaan ajettavissa, vielä kun kuski oppisi sitä vähän paremmin hyödyntämään.

rMa:
Jenkkien asfalttimestaruskisoissa eli ROAR Modified Touring Car National Championship karkeloissa modified luokan kolmen kärki ajoi tuunatuilla TC6.2:lla. Voittajana touring luokassa vielä aloittelijaksi(?) luokiteltava Ryan Cavalieri joka aiemmin jo putsasi pöydän offroad karkeloissa kaikissa ajamissaan neljässä luokassa.

Rccaraction sivustolla on autosta lyhyt juttu josta selviää mitä palikkaa on vaihdettu: http://www.rccaraction.com/blog/2015/09/14/2015-roar-on-road-nats-under-the-hood-of-ryan-cavalieris-winning-tc6-2/

Luultavasti oleellisin muutos on alkuperäistä kevyempien ja lyhyempien TC4:n takatukivarsien käyttö. Edessä on TC5:n tukivarret, jouset on HPI:n valikoimista ja vakaajat vanhan mallin Asson tyyliset Yokomot. Setup sheet löytyy rctech foorumilta: http://www.rctech.net/forum/14182985-post2249.html

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta