Ilmoitustaulu > Ajamaan/lennättämään/tapahtumat

RaumRC sisärata Eurajoella 2017-2018 höpinät ja löpinät

(1/7) > >>

macman:
Kuten osa jo porukasta tietääkin niin saimme jälleen vuokrattua vanhan K-market Iso-Juhan kiinteistön
Eurajoella osoitteessa Kirkkotie 15 Eurajoki. Valitettavasti vuokramme jälleen hiukan nousi, mutta aiomme silti pitää kk-maksut ennallaan.
Nyt tarvitaan paljon innokkaita koko talvikauteen sitoutuneita kuljettajia ajamaan, jotta pystymme ajamaan koko talven.

Talvikausi on tarkoitus aloittaa heti lokakuun alusta 1.10. ja ratatouhuja jatkamme maaliskuun 2018 loppuun.
Talvikaudella on tarkoitus pitää parit kilpailut. Yhdet kerhokisat cupin osakilpailuja (ei vielä päivämäärää tiedossa)
ja 10.2.2018 12TrackTour SM-osakilpailu.

Radan teon aiomme aloittaa jo ensiviikolla pienillä talkoilla keskiviikkona 13.9. noin klo 16.00.
Käymme levittämässä matot "tasaantumaan". Emme kuitenkaan teippaa niitä vielä paikoilleen.
J.J on luvannut hakea töistä tullessaan ajokorokkeen telineet Ramirentistä.
Jos porukkaa ilmaantuu paljon paikalle niin voimme samalla levittää jo pöytiä ym. paikalleen ja vaikka kasata ajokorokkeen.


Tervetuloa kaikki niin uudet kuin vanhatkin!



 

macman:
Mites porukalle kävisi Eurajoen radan "viimeistely" talkoot sunnuntaina 24.9
 klo 16.00-> ?
 Ohjelmassa matojen teippaukset ja plankkien pystytykset eli akkukone kannattaa ottaa mukaan.

rMa:
Viimeistelyhommat saatiin tehtyä ja rata on valmiina ensi sunnuntain kauden avaukseen.

JLe:
Kausi avattu!

Alkuunsa oli vähän liukasta virituristilla mutta kyllä sekin alkoi taipumaan. Alumiininen pohjalevy oli ehkä väärä valinta kauden alkuun mutta uskoisin asian paranevan kauden myötä, ainakin näin on perinteisesti K-kaupassa käynyt.

Sitten ovikiilaan... Toisaalta tosi hyvä ajaa. 6 minuuttia. Viimeisen reilun minuutin ajan peräpito hävisi kuin tuhka tuuleen, pitää jotain oikeeta vikkoo vikkoo koittaa löytää tuosta omasta kipottimesta. Manu jo ryhtyi jousia vaihtamaan, kai se on itsekin katsottava mitä noista omista vanhoista jousista löytyy ennen kuin Ameriikan paketti tulee perille, Jyväskylän kautta.

Mutta mitään ei hajonnut (pieni klommo turistin korissa, ei lasketa!) ja nyt on ainakin renkaita sorvattuna kiilaan!

Tästä on hyvä jatkaa, ei jäänyt kuin parannettavaa ;)

-Jykä

JLe:
Kirjoitellaas taas niin ei tarvi omassa päässä kaikkea muistaa...

Ovikiilan kadonnutta pitoa lähdettiin metsästämään pidentämällä pidotusaikaa mutta tämä ei vielä tuottanut toivottua tulosta, auto oli edelleen melko vikuri ajaa.
Lähdin vaihtamaan iskarin jousta ja tuli mieleen tarkistaa olisiko iskari vuotanut tai onko muuten öljyt säilyneet.
Öljyt olivat säilyneet hyvin myyntipakkauksessa, iskari oli nimittäin täysin kuiva. Tiimipäällikön kanssa myöhemmin pidetty puhelinpalaveri paljasti että "Mä ny laitoin sen kasaan ja aattelin et sää laitat sit niit öljyi ku laitat".
Noh, 32,5wt pumppuun ja uus yritys. Tässä kohtaa best lap 10.26 ja sitten päätin vielä huoltaa diffin kun alkoi pitää uhkaavia ääniä. Viimeiseen lähtöön Manun kanssa ja Manulle siitä BL 10,00 ja mulla 10,07. Valitettavasti moottori siirtyi pikku kolauksessa joten jäi koko tuloksen vertailu tällä kertaa tekemättä silloin kun auto ja ukko oli samalla aaltopituudella.
Myöhemmin Manu paransi BL 9,89 pelkästään ettei tarvitse olla mun kanssa samoilla sekunneilla, saati kymmenyksillä ;)

Viritouringilla höntsäilin pari akkua illan päätteeksi, vaihdoin Asson jousiin, sininen eteen ja valkoinen taakse. Nämä + uudet volantet tekivät ajosta jo todella kivaa, pitoa alkoi löytyä. Niin paljon että viimeinen mutka oli kohtalokas ja servovarsi antautui. Hauskaa oli, autot alkaa toimia ja nuo tekniikka"murheet" nyt ovat niin maallisia juttuja ettei niistä viitsi näillä kilometreillä enempää purnata...

-Jykä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta