Keskustelu > Kaluston esittely

Team Associated B4

<< < (2/2)

MVu:
Taitaa olla porukan kalusto aikas erilaista, on polttismonsua, !/16 pikkupirurevoja, 1/10 polttistrukki, 1/8 sähköbuggy, 1/8 polttistruggy ja tietysti vielä osa takavetoisia ja osa nelikkoja.
Aika vaikeaa mitään kisaa laittaa pystyyn kaluston puolesta mutta ainakin itsellä on täysi työ pysyä ratamerkkien sisällä ja vielä siten että renkaatkin olisivat maatapäin niin eräänlainen "ajotaito" kisa onnistuu ;)
Näyttää kyllä nuo 1/10 sähkövekottimet menevän sopivilla sähköillä niin ketterästi että en mä edes taida haluta sellaista vastaan kisailla ::)

nph:
Säätimestä kilahti tuuletin, mutta näyttää tuo 35A säädin jaksavan ihan hyvin ilman tuuletintakin. Tosin autokin on kevyt verrattuna moneen muuhun, mutta välitykset ei ainakaan ole mitenkään erityisen kevyet ja silti säädin on toiminut hyvin jo useamman akullisen.

MVu: Kalustoa on porukassa monenlaista, mutta en luetellut kuin 1/10 sähköautoja kun niitä kysyttiin :)

ihis81:
Jep, noita 1/10 autoja nyt kyselin.
Kun tuo revo saa mennä sellaisen tieltä.

Olen tässä katsellut noita erilaisia, niin B4, ja Schumacher Cougar olisi tällä hetkellä vahvimmat vaihtoehdot.

MVu:
No niinpä siinä näköjään kysyttiinkin ::)
Minäkin ettiskelin 1/10 autoa viimeviikolla mutta ei oikein mikään iskenyt, Hpi Cyperin melkein Modelsportista tilasin ja LRP S10 oli kanssa harkinnassa mutta LRP:n viestiketju RC10:ssä ei oikein vakuuttanut auton laadusta. Kössillä olisi tietty tuo DBX VE neliveto keskidiffillä mutta taitaa olla iso 1/10 kokoluokkaan?

Marko:
Itse jos 1/10 crossaria etsisin (no kokoajanhan sivusilmällä vilkuilen) niin tuo HPI Cyber ois aika vahvoilla ja myös Tamiya Durga tai sitten Tamiya TRF201. Oma LRP on pöydällä odottamassa uusia osia. Se ei ole kyllä mikään unelma auto, noh sitä mukaan korjataan uusilla osilla kun vanhat pettää, tuleepahan kokemusta tuostakin koslasta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta