Kauden 6. FTT-kisa on kisailtu Ylistarossa,EPUA:n väen toimesta.
Alkuerien "loppusuoralla" päätti "Esteri" muuttaa suunniteltua alkueräformaattia,tipauttaen muutaman pisaran vettä,kun viimeinen ryhmä(jossa itsekin olin) oli aloittamassa.Tämän johdosta 4.alkuerän tulokset hylättiin ja finaali paikat muodostui parhaan tuloksen perusteella(1/3)
Täytyy sanoa etten olisi uskonut noin pienen sateen vaikuttavan pitoon,radasta ei edes nähnyt,et siin olis ollut pisaroita,mut piti hävis lähes kokonaan,kierros-aikojen laskiessa lähes 2 sekkaa.
Oikea ratkaisu tuomaristolta

Parhaat tulokset kun laitettiin järjestykseen,sain A-finaalin 6.ruudun.
Finaalit ei sit enää sujunutkaan odotusten mukaan

1.lähdössä omia töppejä ja tyhmä stoppari myöhästyneen jarrutuksen seurauksena,maalissa 8.
2.lähdössä muistaakseni 4.sijalta oman käden kautta pääsuoralle katolleen,pudoten letkan viimeiseksi,maalissa 7.
3.lähdössä olin käsittääkseni neljäntenä lädettäessä viimeiselle kierrokselle,mut kanssakilpailijan pienellä avustuksella katolleen,maalissa 7.
Lopullisissa tuloksissa
9.,mut ilman ton viimeisen lähdön "loppumetrien"tapahtumia olisin vissiin ollu kuudes.

Mut KILPAILU ON(hauskaa) ja seuraavaa innolla odottaen.

Sen verta viäl ratavertailuu,et tää ei sopinut mulle,jos vertaa Kuusankosken rataan.
Kuusankosken rata oli nopea loivine mutkineen,kun taas Ylistaron rata on pieni ja mutkainen.
Ylistaron radalla oli kolme 180 asteen ja kolme 175 asteen,mollanympäri,neulansilmä mutkaa.
Välityksetkin kertovat radasta:Kuusankoskella 3,7 Ylistarossa 4,4
Mut näinhän sen kuuluukin olla,erityyppisiä ratoja ja kuskeja,tänäänkin saatiin "uusi" voittaja tälle kaudelle.