Keskustelu > Kaluston esittely

Team Losi Racing 22/22SCT

<< < (3/9) > >>

JLe:
Takamoottorin tyypit otettu ja voi että meinas mennä sormi "takakautta" suuhun... Pomppujen kanssa piti melkein tehdä töitä.

Tekniikkamurhekin löytyi, toisen vetarin pinni katkes. No uus löytyi ja osia tilaukseen...

Ajo ei vaan tänään sujunut. Radalla oli kyllä aika paljon pölyä ja toisia autoja, josko ne ois jottai vaikuttanu.

En osaa yhtään sanoa onko takamoottorinen auto mun hanskassa yhtään nopeampi kuin keskimoottorinen, mutta ainakin kaatoja tuntui tulevan useammin...

Jyrki Lehto
ATAK/UA

rMa:
Kyllä se varmaan on niin että enemmän vauhtia (=takamoottori) aiheuttaa enemmän kaatoja.  Eihän se nyt niin voi oikeasti olla että keskimoottorinen olis helpompi ajaa?

Hannu K:
Elkeehän ny poja,keski tai taka motti,kait se kuitenki o sama motti?pölynen tai puhdas rata,sama kaikille.
Välillä tää homma toimii,toisinaan taas ei.
Kyllähän noi kaikki vaikuttaa,mut eikös se suurin syy yleensä löydy peiliin katsomalla.  ::)

JLe:
Juu, kyllä mää pistän suurimmat mokat liipaisimen ja ratin väliin. Ei vaan ollu "thö ajopäivä" eilen. Noo tänään töiden jälkeen Saben kautta kotiin, katsotaan mitä "hop-down"-osaa löytyisi.

Ja Rami, kyllä se keskimoottori voi olla helpompi ajaa, ainakin jos on tottunut tourinkiin/ovikiilailuun.

Jyrki Lehto

rMa:
Vaikka puolittain läpällä tuon heitinkin niin sekä Apinaa että Puumaa kokeilleena olin havaitsevinani että tiettyyn rajaan asti tuntuu helpommalta mutta sitten kun yrittää vielä lisätä vauhtia homma vaikeutuu siinä missä B4:lläkin. Kai nää vehkeet vaan tottelee fysiikan lakeja vaikka olis missä se moottori.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta