Keskustelu > Kaluston esittely

Team Losi Racing 22/22SCT

<< < (8/9) > >>

JLe:
Ällös huoli Macman, ainakin pari viikkoa sitten radan pinta oli suloisen siloinen, aivan kuin ei olisi talkoiden jälkeen juuri ajettu. Taitaa olla jopa puoli totuutta...

Joo, heinikkoa on siellä täällä, mutta eihän siellä kuulu ajaa? ;)

Mutta joo, toki Ulvilassa sellaisiin pitoihin ei päästä mitä muualla Suomessa, savi kun on hiekkaisempaa. Blue Groovea ei tule vaikka ajaisi kuinka ja paljon. Ja muualla ei oikein ole tullut ajettua...

Vaan katsotaan miten käy kun huomenna Raumaudun...

kipi:
Älä Ingenjööri kaikkea kerro,tulkoot raumrc porukka
 kokeilemaan 5.9.Ku kerran kahveeta ja nisua,makkaraa ja kenties oikeen ruokaakin tyrkytetään.Toki ymmärrän ku on koffi eiku ohvi kisat raumalla.

JLe:
Eilen tuli ruuvattua tuo "kauan odotettu" mid motor konversio autoon kiinni. Ainakin tuli siistimmät sähköasennukset kun sai hyvän syyn vaihtaa noparin moottorijohdot kokonaan uusiin jatkonjatkettujen entisten tilalle...
Katsotaan kuinka paljon huonompi tuli. Josko Porin paluumatkalla kävis shakedownissa Wanhalla...

Muutos oli helppo suorittaa, akkuporakone olisi helpottanut pitkien ruuvien irroittamisessa mutta ei näin seuraavana aamuna käsivarsi osoita kärsimyksen merkkejä joten selvittiin siitäkin pelkällä säikähdyksellä.

JLe:
Noniin, Cescimoottoricorria ulkoilutettu nyt jokusia akullisia ja mitä tästä jäikään käteen...

Hallittavampi auto.

Corrissa kun tuota massaa on enemmän jo valmiiksi esim. renkaissa verrattuna Buggyyn, niin tuntui tuo takamotti pyörähtävän lähes heti jos auto vähänkään lähti luistamaan sivusuunnassa. Nyt kun ei ole tuota LRP:n punttia persuksissa niin vaikka auto lähtisikin luistamaan, on se helpompi saada takaisin hallintaan ja näin ei hävitä ihan joka mutkassa. Kuitenkaan Ulvilassa ei ole vielä maailmanhistoriassa kertaakaan taistella liian kovan pidon kanssa...

Hypyt - No, eihän corrista oikein koskaan voi sanoa että se hyppäisi hyvin kun buggyä on ajanut. Mutta perä ei tipu niin herkästi alastulorinteeseen, nyt auto laskeutui jokusen kerran "kuin sukkasilleen". Tästä on hyvä jatkaa kohti hämärän rajamaita.

JLe:
Ulvilan hämärän rajamailta selvlitty...

Auto toimi, mutta patterikasien joukossa oli pari aloittelevaa truggy-kuljettajaa ja kun ajolinjat levisivät ulkomutkiin, niin sieltä revittiin vähän hiekkaa oikeallekin linjalle. Näinollen koko rata oli koko päivän TODELLA liukas. Meni tuuppicorreilla ajaminen sitten siihen kuka ajaa hiljaa nopeimmin.

Finaalit meni mun nimiin 3/4 voittoa mutta toinen kisailijoista vei best läpin. Joten eipä siitä oikeasti mitään nopeuseroja selvinnyt.

Säätöihin en ehtinyt koskemaan, mutta selkeät kuviot mielessä mitä ensi kaudeksi pitäisi tehdä...
Kevyempää öljyä ja kenties raskaampaa autoa? Mikäli sisäratakuviot täällä suunnalla toteutuvat hyvällä aikataululla niin pitää varmaan jotku Schumacherin Sisärenkulat hankkia...

Mutta oli Corrilla ajaminen oikeastaan ihan kivaa. Varsinkin nyt kun runko on oikeasti kilpailukykyinen (lue ajettava) toisin kuin edellinen RTR-kippo Gambleri.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta