Keskustelu > Kaluston esittely

Team Losi Racing 22/22SCT

<< < (2/9) > >>

JLe:
Dooodiiii!

Lokalahden sorabaanalla kävin röykyttelemässä soiroa M8-autojen repimällä radalla. Hauskempaakin krossia olen ajanut, samoin märkä sora tykkäsi tarttua autoon melko tiukasti...

Kotiin päästyäni autoon WD40-kylpy, tarkahko pensselöinti ja kompurapöhäytys ja kiiltää taas...

Ja töissä kun oli taas vaarallisen hiljaista niin katselin aikani youtuben krossipätkiä ja kyllä ne vaan takamoottorilla savella päästelee... Siitä se ajatus sitten lähti. Nyt on soiroon viritetty uus vastari ja "heckmotoren"-konfiguraatio, eli onko se sitten helkkarimoottorillinen? No, Rami ei onneksi näe mun tumpulointia sunnuntaina.

Samalla tuli muuta kalustoa ropattua esittelykuntoon (lue: ihan itse maksettua sponsoritarroja koreihin peittämään maalarin mokat)

Tällasta.

Jyrki Lehto
ATAK/UA

Hannu K:
Nyt ei oikeen käsitä mitä oot tehnyt  :) mut jos oikein käsitin,oot laittanut moottorin taakse.Jos näin on,odotan mielenkiinnolla sunnuntaista ajelua.(rupee puuma olemaan aika ärjyllä päällä,ainakin omasta mielestä)  :)
Leppoisaa kisailua/mukavaa päivää odotellesa.  8)
T:Hannu

rMa:
Kyllä pojat pitää susta hyvää huolta Jykä ;D

Wekellä on mun auto jos haluat kokeilla miten Moninkertaisella Maailmanmestarilla radan kiertäminen sujuu...

JLe:
Juu, moottori pompsahti taakse. Itse odotan ehkä hieman enemmän kauhulla ajoja :D

Rami, ne on vaan tommosia "meriittejä"...

Jyrki Lehto

rMa:

--- Lainaus käyttäjältä: JLe - 30.07.2011, 11:09:41 ---Rami, ne on vaan tommosia "meriittejä"...

--- Lainaus päättyy ---
Niinhän ne on, mutta pitää nyt yrittää edes jotain käyttöä keksiä mokomallekin meriitille...muutenhan se olis ihan hyödytön. Tulipa sitäkin käytettyä edes kerran ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta