Keskustelu > Kaluston esittely

Team Associated B4.1

(1/13) > >>

PSo:
Laitetaanpa tähän vähän yleistä esittelyä...
Eli uusi naama täällä foorumilla, RC-autot kiinnostanut koko ikäni vaihtelevalla tasolla mutta nyt näiden MM-kisojen seuraaminen nosti kuumeen sellaiselle tasolle, josta ei sitten enää ollut paluuta...
Ja eilen sitten posti toi ensimmäisen kaluston, eli Asson B4.1.
Tilasin sen RCM:ltä kun siellä oli kohtuu hintainen paketti ja juuri RTR koska en omaa vielä mitään kokemusta korjaus/kasaus-toimenpiteistä. Mutta uskon että sekin tässä ajan kanssa tulee tutuksi...
Mutta laitetaan sitten lisää kun saadaan akut ja laturi paikalleen, kunhan Rami vaan saapuu sunnuntaina tänne vähän ylemmäs länsirannikolle  :D
Niin ja osalle voin olla tuttu vuosien takaa, ne ainakin jotka tietää mikä on UT99 iCTF
PSo aka. Stormy   8)

rMa:
Morjesta vaan... iCTF99... ne oli aikoja ne :D

Lukaisin juuri jonkun esittelyn RTR paketista, sen perusteella titaanivantit ja nopeampi servo kannattaisi hankkia ensi hätään. Servoa tuskin osaa kaivata ennen kuin on nopeampaa kokeillut, kokemuksesta voin kertoa että paluuta hitaampaan ei sitten ole. Tukivarret ja iskaritornit on myös vakio kulutusosaa, tosin itse en ole saanut yhtään takaiskaritukea rikki. Vaasan radalle voi olla että pitää pinjonia vähän suurentaa mutta se varmaan selviää kun sinne ensin pääset kokeilemaan. Muuten auton pitäisi olla aika hyvä suoraan paketista.

PSo:
Kyllä kai tuolla ihan alkuun pääsee, pitää noita osia sitten päivitellä sitä mukaa kun tulee keskeytyksiä... Paljon noita oon selaillu, osia jne. mutta mahdoton sanoa mitkä on niitä tarpeellisia. Mutta eiköhän tuo ajan kanssa selviä. Hienolta noi kyllä näyttää noi hiilikuitu ja alumiinipalat  ::)
Tuo servo juttu jää nähtäväksi, ainakin tovi mennään tuolla kokoonpanolla kun ei tosiaan paremmasta tiedä.
Pitää ottaa tuo rata asia puheeksi näiden kisojen jälkeen.Tietää sitten että mitä se vaatii että saa mennä radalle, luulisin että joku jäsenyys pitää hommata.
Mutta pikkuhiljaa, pikkuhiljaa...
Vaikka nyt jo tekis mieli ostaa nelikko, ostais kittinä niin tulis laakista tutuksi...

PSo:
Ekat tyypit tuli otettua tuossa pihapiirissä, vauhtia ainakin tarpeeksi, yhden kerran jopa liikaa :)
Eli vantti vääntyi "lievän" ohjausvirheen vuoksi joten uutta ja kestävämpää tarvii tilalle...
Titaaniset ilmeisesti kannattaa ostaa niin kestää hieman paremmin.
Mutta entäs ne kupit, ja pitääkö ne pallot vaihtaa samalla?
Ja muitakin osia voi suositella, näillä näkymin ihan normaali kulutus tulee olemaan...
Eli jos oot todennut jotain varaosia tarpeelliseksi niin tähän ketjuun voi laittaa listaa niin tilailen sitten etukäteen noita "kuluvia osia".
Kaikesta huolimatta, ihan sika kivaa hommaa!
Ja jos ylimääräisenä notkuu esim. vantteja niin kannattaa tarjota...

rMa:
Sitten kun kupit alkaa pomppia häiritsevän usein pois kannattaa vaihtaa uusiin. Pallot vaihdetaan jos ne menee poikki tai kuluu niin ettei uudet kupitkaan enää pysy paikallaan. Eli vanhoilla palloilla ja kupeilla mennään vielä hyvin, vantit kannattaa laittaa vaihtoon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta