Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

  • Nihattulaan ajelemaan: 16.07.2010

  • Signups have closed

Kirjoittaja Aihe: Nihattulaan ajelemaan  (Luettu 8985 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nph

  • RaumRC ry.
  • Jack Bauer
  • Viestejä: 529
    • Videoitani Youtubessa
Nihattulaan ajelemaan
« : 16.07.2010, 14:47:00 »
Ollaan menossa Marko M:n kanssa illalla n. klo 19 Nihattulaan kurvailemaan. Ratamerkkejä on mukana, mutta hyppyreitä en pysty roudaamaan.

Poissa nph

  • RaumRC ry.
  • Jack Bauer
  • Viestejä: 529
    • Videoitani Youtubessa
Vs: Nihattulaan ajelemaan
« Vastaus #1 : 17.07.2010, 10:25:27 »
Oikein hyvä ajosessio. Tarkoitus olisi yrittää uusintaa joskus alkuviikolla. Mahdollisesti maanantaina tai tiistaina. Laitan ilmoituksen esille kunhan saadaan aikataulut selviksi.

Poissa MVu

  • RaumRC ry.
  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 400
Vs: Nihattulaan ajelemaan
« Vastaus #2 : 09.08.2010, 21:06:49 »
Vois viikonloppuna ajella taas la 14.7 tai su 15.7  Nihattulassa, yritettäiskö saada taas pitkästä aikaa iso porukka kasaan, mullakin olis molemmat pirssit ajokunnossa ja vois ottaa sen Losin pikku kalliokiipeilijän mukaan jos vaikka tarttuis muihinkin kiipeilykipinä ;).
Minä voisin askarrella parit hyppyrit vanerista jotka vois varmaan jättää sinne kentälle jemmaan?
Kumpi päivä ja mihin aikaan?

Poissa ManuH

  • RaumRC ry.
  • Gold Member
  • Viestejä: 77
Vs: Nihattulaan ajelemaan
« Vastaus #3 : 11.08.2010, 13:10:35 »
Sunnuntaina saattaa olla parempaa säätä, mut ei sitä tiiä.
Mulle on sit muuten ihan sama  ::)

Poissa MVu

  • RaumRC ry.
  • Wanha jäsen
  • Viestejä: 400
Vs: Nihattulaan ajelemaan
« Vastaus #4 : 11.08.2010, 13:16:18 »
Laitoin tuonne kalenteriin jo sunnuntain varatuksi, tuli vaan näköjään uusi aihe kalenterin mukana kun en mä oikein osaa näitä hommia :o

Poissa nph

  • RaumRC ry.
  • Jack Bauer
  • Viestejä: 529
    • Videoitani Youtubessa
Vs: Nihattulaan ajelemaan
« Vastaus #5 : 11.08.2010, 13:24:36 »
Siten se kannattaa tehdäkin, että aloittaa uuden aiheen ja linkittää sen kalenteriin niin siitä tapahtumasta pystyy keskustelemaan ja kommentoimaan. Kommenteilla voi vaikka ilmoittautua mukaan tai kiroilla huonoa tuuria kun sattuu olemaan menoa just sunnuntaina >:(
Vielä jos haluaa sellaisen rasti ruutuun ilmoittautumisjutun niin kannattaa luoda uusi äänestys ja linkittää se kalenteriin.

Teenkö kuvalliset ohjeet? ;D